המשטרה בוחנת את עניין כפיפות יחידת להב 433 לאגף החקירות והמודיעין (אח"מ) במשטרה ובין היתר עלה רעיון להפריד בין השניים, כך שלהב 433 תעמוד בזכות עצמה ואילו אח"מ ינוהל כיחידה במטה. למעשה הדבר יגרום לכך שלהב 433, אחת היחידות היוקרתיות של המשטרה, תהיה כפופה למפכ"ל רוני אלשיך ולא לראש אגף חקירות ומודיעין. הדבר ישנה מהותית את תפקיד ראש אגף אגף חקירות ומודיעין, אליו יכנס בעוד מספר חודשים תת ניצב גדי סיסו, שיחליף בתפקידו את ניצב מני יצחקי שמכהן כיום בתפקיד. 



נכון לשלב זה אין שוב תוכנית להוציא את להב 433 מהאח"מ ואין אישור למהלך אולם הוא נבחן במסגרת היערכות ובנייה מחדש של יחידות המטה במשטרה.
 
גורם במשטרה ציין: "יש עניין הגיוני ברעיון, שכן נכון להיום מתנהל ניצב תחת אחריות ופיקוד לכאורה של ניצב אחר. כך קורה כשניצב רוני ריטמן, ראש הלהב 433 כפוף לניצב מני יצחקי ראש אח"מ. הרעיון להוציא את להב כיחידת ביצוע הוא לא משולל מחשבה. מה גם שאח"מ אמור לתת הנחיות לביצוע ולקבוע נהלים וסדרי עבודה. אבל הכל בגדר רעיון ראשוני ולא מעבר".

בתוך כך מסתמן כי מפקד מחוז ת"א במשטרה ניצב משה צ'יקו אדרי יפרוש מהשירות לקראת סוף השנה הנוכחית. כזכור ניצב אדרי היה מועמד לתפקיד המפכ"ל בעת שכיהן כמפקד מחוז ירושלים.