שלב חדש: חודש לאחר הגעתו לעולם של בנה הבכור של הקרנפית ריהאנה, הגיע זמנו לעזוב את "בית היולדות" ולהצטרף לאמו ולמשפחתו החדשה בשטח האפריקני הפתוח שבספארי ברמת גן. הקרנפון החדש, רמי, נקרא על שמו של רמי תם - מנהל השטח האפריקני הפתוח שפתח היום (רביעי) בהתרגשות רבה את שער בית היולדות ומשם יצאה ריהאנה כשרמי הקטן בעקבותיה.



תחילה רצו האם ובנה בשטח הפתוח, כשריהאנה מנסה להדביק את צעדיו הנרגשים וריצתו המהירה של רמי ולאחר מכן השיים נעצרו בסמוך ל"חבורה" של ריהאנה.  עד לשבוע שקדם להמלטה, ריהאנה נהגה להסתובב עם קרנבלה, טרקל וטשי - חבריה הקרובים. כעת, כפי שנתין לראות בסרטון, החבורה שלה קיבלה אותה ואת בנה וההתרגשות הייתה בשיאה. 


עם חבריו החדשים. צילום: שי בן נפתלי

רמי הקרנף יוצא לראשונה לשטח הפתוח בספארי

לאחר הלידה סיפרו המטפלים שריהאנה היא אמא נהדרת, מניקה, מגוננת ומטפלת בבנה במסירות. במהלך הימים הקרובים, המטפלים יעקבו אחרי ההתרחשות בשטח וישגיחו על רמי מקרוב, ועד כה הכל מתנהל כשורה. 

הקרנפים רחבי השפה נמצאים בסכנת הכחדה חמורה. 78 גני חיות לוקחים חלק בתכנית האירופאית למינים נכחדים של הקרנפים הללו, בהם יש בסך הכל 301 קרנפים רחבי שפה. עדר הקרנפים בספארי הוא העדר הגדול ביותר באירופה ומאז הקמתו נולדו במרחביו 29 קרנפים.