הריון מפתיע: אישה שהגיעה למיון כשהיא מתלוננת על כאבי בטן, ילדה שעות לאחר מכן. האישה דיווחה שחוותה וסת שבועיים מוקדם יותר, אך לאחר בדיקות התגלה כי היא בשבוע ה-41 להריונה, והובלה במהירות לבית חולים.  



המקרה החריג אירע במיון 'טרם' במעלה אדומים. למקום הגיעה אישה כבת 37 כשהיא מתלוננת על כאבי בטן חריפים. ממוקד טרם נמסר: "היא העידה על וסת לפני שבועיים. אך הגניקולוג במקום העריך היא חוותה גם דימומים בעת ההיריון, שהוא השביעי שלה. בשלב הראשון נשללה בעיה בדרכי השתן. לאחר מכן הועלתה על מיטת הבדיקות והיוו שלוש אפשרויות: גידול ענק או שרירן עצום (מיומה) או הריון. היא נשאלה אם היא בטוחה שהיה לה מחזור וענתה שכן. היא הועברה לחדר האולטרה סאונד, הטכנאית בדקה ומיד ראו שהיא כבר כמעט בשבוע ה-41. האישה קיבלה את הבשורה בתדהמה והתקשתה להסביר איך לא חשה בכך. היא נשלחה מיד באמבולנס להדסה הר הצופים כשכבר ירדו לה המים. לאחר מספר שעות נולדה לה בת בריאה". 



ד"ר בוריס זמסקי הרופא שטיפל באישה במיון 'טרם' מספר כי "אמנם קראתי בספרים על מקרים כאלו, אבל לא נתקלתי בעצמי במקרה כזה בעשרים שנותיי כרופא. האישה התעקשה שקיבלה מחזור אך לפני שבועיים אבל באבחנה עלה בי מיד החשד כי מדובר בהריון שהיא לא מודעת לו, ואכן האולטרה סאונד הוכיח זאת ללא ספק".