מעצרו של העבריין אבנר הררי, החשוד בהנהגת החוליה שהטמינה מטענים תחת רכביהם של איש העסקים מאיר שמיר, הזמרת מרגלית צנעני ושחקן הכדורגל קובי מוסא, הוארך היום (חמישי) בשמונה ימים. השופט עידו דוריאן כתב כי "כפי שציינתי בהארכת מעצרו של אחר בפרשה, החקירה מתקדמת במהירות מרשימה, חומר החקירה שנוסף מעבה את החשד נגד המעורב דנן ונגד המעורבים בכלל, והחקירה אף מתקדמת לשטחים חדשים. החומר שבפני מבסס, נכון לשלב זה, את החשדות נגד החשוד".



"מאליו יובן, שחומר שכזה מבסס גם את חזקת המסוכנות, והפעולות לחקירה שהינן רבות ונחוצות, אכן חשופות לשיבוש בחלקן הגדול", הוסיף השופט.



גם מעצרו של אבישי בן דוד, שותפו של הררי לחוליה שנתפס על חם כשהוא מני את המטען תחת מכוניתו של מוסא, הוארך בשמונה ימים.



בבית המשפט נחשף היום, כי מלבד ארבעת האירועים שנחקרים על ידי המשטרה וכן האירוע הנוסף מיום שלישי האחרון, במהלכו נתפס בדירה בראשון לציון מטען חבלה וכן מרכיבים לבניית מטענים, התכוונו החשודים, בהם הררי ובן דוד, החשוד שנעצר על חם בעת הטמנת המטען ברכבו של מוסא, להטמין מטענים נוספים לקורבנות נוספים. 



בנוסף, המשטרה טענה כי הררי שמור על זכות השתיקה. פרקליטו של הררי, עו"ד איתן סבג, טען כי בפני מרשו לא הוטחו האשמות עד כה ולא הובהר לו במה הוא חשוד. עוד טען עו"ד סבג, כי החוקרים ניסו לגייס עד מדינה ולשכנע את אשתו של בן דוד להעיד נגדו אולם לא צלחו במשימתם כביכול.



נציג המשטרה, מאיר עמוס, גיחך בדיון על דברי הסנגור וטען כי הדברים פשוט אינם נכונים. "הצגתי בפני בית המשפט בצורה מסודרת, כרונולוגית ומקשרת את החשד הסביר כלפי החשוד. כשהיה מה לשאול אותו הוא נשאל ובכלל זה גם דברים שהוצגו בפני בית המשפט. החשוד שומר על זכות השתיקה. בנוסף יש עוד דברים שנמצאים בשלבי חקירה, שגם מלמדים על המעורבות של החשוד בחשדות נוספים וכשנוכל להטיח בפניו, נטיח. אנו נמצאים בשלבי חקירה ראשוניים היות וחלה התפתחות שלשום". לדבריו, ישנן 15 פעולות נוספות בשלב זה שיש לחוקרים לבצע כל עוד החשוד במעצר.