הסוף לשיימינג ולטרור ברשת. מחלק הסייבר ביחידת ההונאה של מחוז תל אביב במשטרה עצר הבוקר (שני) בתום חקירה סמויה שנמשכה כשנה וחצי, שישה חשודים בגין שורה של עבירות פליליות באמצעות פרסומים פוגעניים ואיומים ברשת האינטרנט. המשטרה מייחסת לחשודים עבירות בתחום הפגיעה בפרטיות, עבירות מין, עבירות מחשב ואיומים.


מהחקירה עולה כי במשטרה התקבלו במהלך השנה וחצי האחרונות קרוב ל-300 תלונות, מרביתן על ידי עובדים סוציאלים , שופטים, קציני משטרה ופקידות סעד שטענו כי בעקבות טיפול או החלטות שלהם בתיקי אלימות במשפחה (אלמ"ב) או בענייני הורות ומשמורת  ילדים, התנהל נגדם מסע הכפשות והשמצות מטורף ומבזה תוך חשיפת פרטים אישיים של קטינים, הטלת דופי ביושרם המקצועי ופרסום שקרים ובדיות על רומנים כביכול ועבירות מין שיוחסו להם.
 
בעקבות התלונות החל מחלק הסייבר ביחידת ההונאה של המחוז בחקירת האירועים ובמהלכם הצליחו להתחקות על אלפי פרסומים ברשתות האינטרנט ובפייסבוק תוך שימוש במחשבים שמקומם מעבר לים וזאת כדי למנוע לכאורה התחקות אחריהם וייחוס עבירות פליליות למבצעים.
 

עוד עלה כי מדובר בחשודים הקשורים יחד לארגונים המנהלים מלחמת חורמה לכאורה באנשי המקצוע, משטרה ושופטים שקיבלו החלטות שלא היו לרוחם ובניגוד לרצונם ואלו מציגים עצמם כמי שנאבקים בשם זכויות הגבר והאבא.
 
במסגרת החקירה הסמויה הצליחו החוקרים להתחקות אחר עקבותיהם של החשודים והבוקר כאמור עם ההחלטה לצאת לחקירה הגלויה נעצרו שישה מהמעורבים שיובאו עוד במהלך היום לבית משפט השלום בתל אביב, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.
 
במשטרה ימשיכו בחקירה במטרה להתחקות אחר מעורבים נוספים שייעצרו בהמשך.