שני צעירים נרצחו ושישה נוספים נפצעו מירי שבוצע לעבר בית פרטי בנתניה אמש, לקראת חצות. הפצועים פונו מהמקום כשהם באורח קל ובינוני, ובבדיקה ראשונית של המשטרה התברר כי הרקע לאירוע פלילי, כיוון שחלק מהנפגעים, חרף גילם הצעיר, מוכרים למשטרה. כוחות משטרה רבים הגיעו למקום ופתחו בבירור נסיבות הירי ובחקירה. 



חיסול בבת ים

על פי החשד, הצעירים ישבו בחצר ביתו של אחד מהם, כאשר אלמוני הגיע מעל לחומה שמקיפה את המקום, ביצע לעברם ירי, ונמלט מהמקום. חובש בכיר במד"א, אלון קקון, סיפר: "כשהגענו לזירה ראינו פצועים שוכבים עם פצעי ירי,  צעיר כבן 20 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, בסמוך שכב צעיר נוסף בהכרה מעורפלת. למקום הגיעו עוד כוחות גדולים של מד"א, ערכנו סריקה מהירה ומיון לאיתור והערכת מצבם של הפצועים, תוך שאנחנו מעניקים להם טיפול רפואי מציל חיים.  שישה פצועים נוספים היו בהכרה מלאה וסבלו מפצעי ירי חלקם בגפיים וחלקם בפלג גופם העליון. לאחר טיפול ראשוני בשטח פינינו אותם תוך המשך טיפול רפואי לבתי החולים".



כזכור, מוקדם יותר, רק בשעות אחר הצהריים, גבר בן 27 נורה למוות מרכב חולף ברחוב בן גוריון בבת ים. כשהרקע לאירוע היה מאבקי כוח בין גורמי פשיעה בבת ים וההערכה היא כי הנרצח מקורב לאחד מבכירי ארגוני הפשיעה בעיר.  על פי הדיווחים, עולה החשד כי הנרצח שימש כמאבטח של עבריין בכיר וכאשר השניים ישבו יחדיו ברכב, בוצע לעברם הירי שכתוצאה ממנו הוא נהרג. כוחות גדולים של המשטרה פתחו בחקירה. גבר נוסף נהרג היום מירי באום אל-פאחם, ואירוע ירי נוסף נרשם בעכו - בו נפצע גבר באורח בינוני.