לאחר כעשרה ימים "יבשים" וחמימים בהם הטמפרטורות היו גבוהות יחסית, היום (רביעי) כבר יורדים ממטרים מקומיים באזורים שונים בארץ ובמקביל, תחול ירידה חדה בטמפרטורות והן יהיו נמוכות מהממוצע. במספר מוקדים בדרום ישנן שיטפונות, כאשר באילת ירדו גשמים עזים ואף ברד שהביאו לסגירתו של שדה התעופה בעיר בשל הצפות., שהחלו כבר בכביש הכניסה לעיר הדרומית. 
הצפות גדולות בעיר אילת

130 תלמידי כיתה י"ב נתקעו בחניון לילה סמוך לאילת. שרגא גרין, מפקד יחידת חילוץ אילת של משטרת ישראל סיפר: "יצאנו עם תחילת הגשם בארבע וחצי בבוקר לראות מה עם החבר'ה בחניונים, וחילצנו 130 ילדים בג'יפים. החזאים דיברו על גשם קל, אבל הופתענו עם מכת ברד גדולה מאוד וגשם שגרם לשיטפונות. קבוצת התלמידים בחניון חולצה במלואה". 

הילדים לנו בשטח ונקלעו לגשם שוטף מלווה בברד. הם לא נפגעו ואין חשש לחייהם. הציוד שלהם נרטב. מתנדבי יחידת החילוץ גייסו בעלי רכבי שטח מאילת על מנת לסייע בחילוצם, מאחר ואוטובוס לא יכול היה להגיע לשטח.


מרשות שדות התעופה נמסר כי הגשם והסחף שהגיעו מהעיר הציפו את המסלול. על הנוסעים להתעדכן בשינויים ונעשים מאמצים לפתוח את מסלול הטיסה מהר ככל הניתן. עוד נחסמו באילת בגלל הצפות: רח' דרבן בין כיכר קאמפן לכיכר התיירות, כיכר מלון יו סווטיסט סגור לתנועה מכל הכיוונים, כיכר המשטרה בירידה מאגד לכביש 90, -הצפה בכיכר קאמפן / סמולין סמוך אייס מול,  סחף וזרימות מים כביש 90 עד טאבה סחף על הכביש החל מהכניסה לעיר.

מחברת ארקיע נמסר כי עקב הסגירה של שדה התעופה באילת לפעילות מעבירה ארקיע את  הטיסות הפנים ארציות עד השעה 10.00 לשדה התעופה בעובדה. ארקיע תדאג להעברת הנוסעים באמצעות אוטובוסים בין אילת לעובדה. על פי הצפי, לאחר השעה 10.00 בבוקר תשוב הפעילות לשדה התעופה באילת.

גם מישראייר נמסר כי לפי התחזית שהתקבלה ממגדל הפיקוח הצפי לפתיחת השדה הוא 10:00 בבוקר. בהתאם לכך בוצע שינוי בלוח הטיסות: טיסה 425 מנתב"ג לאילת – זמן יציאה משוער 10:00, וטיסה 426 מאילת לשדה דב – זמן יציאה משוער 11:2. 
 
הטמפרטורות הצפויות: ירושלים 17 מעלות, תל אביב 19 מעלות, אילת 24 מעלות, באר שבע 22 מעלות, חיפה 19 מעלות, אריאל 17 מעלות, צפת 14 מעלות וברחובות 20 מעלות.
 
ביום חמישי יהיה קריר וסגרירי. גשם מקומי ירד בצפון ובמרכז. בשישי גם יהיה קריר, בצפון הארץ ובמרכזה צפוי גשם שייחלש בצהריים. בשבת ובראשון יתחמם ויהיה נאה ונוח.