כתב אישום הוגש היום (חמישי) נגד נדב סלע, שרצח את אשתו, דור כרסנטי, את שני ילדיו ובן השכנים במושבה מגדל. היום שוחחו בן כספית ורוני בראון בתחנת 103FM עם אביה של דור, איתן כרסנטי, על תחושותיו בעקבות האירוע. "אני לא הייתי שם היום, לא רציתי לעמוד ולראות את השטן הזה מולי. רוית (אשתו) נסעה לבית הדין עמדה מולו. אני לא יכול לראות אותו. אני מאותו היום גמור. אני לא יודע איך לקום מהדבר הזה. עם הכל התמודדתי, אבל אויב מבית, כלומניק שאני עשיתי ממנו בנאדם, זה בלתי נסבל. זה איש ארור, זה איש שפל, כל המדינה רואה מפלצת מולה. לא רוצה להיות בקשר עם המשפחה הארורה שלו, אני לא רוצה לשמוע מהם". 







לדבריו, הוא לא שם לב לאירועים חריגים בתקופה שקדמה לרצח. "אני הרבה בכבישים, אני נהג משאית, ובזמן שאני בבית לא ראיתי כלום. אין לאף אחד מושג למה זה קרה... אני משער שמרוב שהיא נחנקה ממנו הוא חנק אותה בבית. יכול להיות שהיא רצתה לעזוב אותו".



על היחסים בין בני הזוג סיפר: "הם היו בערך שלוש שנים נשואים. מפלצת כזו הצליחה להסתיר את הרוע השטני שיש בה. היא חזרה בתשובה בגללו, כי הוא חוזר בתשובה. אני לא יודע, יכול להיות שהוא התחרפן מזה. אני לא ראיתי משהו משונה בו חוץ מזה שהוא לא רצה לעבוד. קיבלתי את זה אבל אצלנו זה לא נהוג, אצלנו כולם אנשי עבודה". לדבריו, בנימין ויוסף היו נכדיו היחידים, ומלבד דור ז"ל יש לו שתי בנות, אחת נשואה ואחת בת 16. 



כאמור, היום בבית המשפט באולם הדיונים נכחה אמה של דור, רווית. היא החזיקה את תמונות הילדים ואמרה: "היה לי חשוב שיראה מה הוא לקח לנו, איזה אוצרות. מאז מה שראיתי בעיניי, נגמרו חיינו, נגמר האושר, אלו מראות שלא יעזבו אותנו, רצח בדם קר. תסתכל בעיניים של הילדים. למה אתה לא מסתכל לי בעיניים?". לאחר מכן הוסיפה: "השנאה שיש לי אליו עצומה. אני מקווה שבית המשפט יעשה איתו דין והוא יישאר בכלא עד יומו האחרון. היה חשוב לי שהוא יראה את הפנים של הילדים. שיבין מה שהוא לקח. מאז אין אושר. הוא לקח לנו את החיים. הייתה לי ילדה מדהימה, שעשתה לו כל כך טוב, אמא מדהימה עם ילדים מדהימים".