ראש הממשלה בנימין נתניהו ייחקר היום (שני) בפעם הרביעית, זאת אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון. ככל הנראה נתניהו ייחקר גם בפרשה 1000 בחשד לקבלת טובות הנאה בתיק המתנות וגם בפרשה 2000 - השיחות עם מו"ל ידיעות אחרונות נוני מוזס. לא ניתן לדעת כעת האם זו תהיה חקירתו האחרונה של נתניהו, ועל פי ההערכות צפויה עוד חקירה נוספת בהמשך.



גורם המעורה בפרטים מסר ל"מעריב אונליין" כי גם אם לא ניתן להגדיר עדיין מועד אחרון וסופי לסיום החקירה, האווירה בהחלט הינה כי מדובר בשלבים הסופיים של החקירה. עוד נודע ל"מעריב אונליין" כי החקירה צפויה להתמקד בפרשת 1000 וככל שתהיה התקדמות בנוגע לחיקורי הדין בחו"ל ייתכן ותזדקק חקירה נוספת לראש הממשלה, החמישית במספר. נכון לשלב זה ההערכה היא כי אם התשובות שיינתנו ע"י ראש הממשלה יותאמו לממצאים שבידי החוקרים ניתן יהיה לסכם את ממצאי חקירת פרשת 1000.



בסוף השבוע שעבר דווח ב"מעריב אונליין" כי החקירה בפרשות 1000 ו־2000, הקשורות לראש הממשלה בנימין נתניהו, טרם הגיעו לסיומן למרות ההערכות הקודמות במשטרה. הסיבות לכך הן עיכוב מאולץ בחיקורי הדין של כמה מעורבים בחו"ל וכן לוח הזמנים הצפוף של ראש הממשלה, המקשה על תיאום מועד לחקירה נוספת, הרביעית במספר, לבקשת המשטרה ובאישור היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט. כך מסר ל"מעריב־השבוע" גורם בכיר המעורה בפרטים