הבוקר הוגשה לבית משפט השלום בפתח תקווה הצהרת תובע בעניינו של תושב פתח תקווה בן 21 החשוד בגין שורה ארוכה של מקרים בהם ביצוע עבירות מין בקטינות, תלמידות בתי ספר בנות עשר עד 17. לחשוד מייחסים במשטרה ובפרקליטות ביצוע עבירות בתוך הרשת החברתית וכן במסגרת מפגשים עם הקטינות לאחר ששכנע אותן לביצוע מעשים בעלי אופי מיני.

כזכור, נעצר החשוד באמצע חודש פברואר בעקבות חקירה סמויה שנוהלה נגדו במחלק הבילוש בשילוב חוקרי תחנת פתח תקווה, בעקבות תלונה שהגיש אביה של קטינה בת 12, אשר טען כי במכשירו הסלולרי גילה התכתבות בעלת אופי מיני, מאחוריה עומד צעיר שניסה להדריך את בתו לביצוע מעשים מיניים בגופה וכן לקיים אתה מפגש פיזי.

בלשים שעשו שימוש בטלפון הנייד של אותה הקטינה יצרו קשר עם החשוד ותיאמו אתו מפגש בגינה ציבורית ברחוב טביב בפתח תקווה. כשהגיע החשוד למפגש האמור, תוך שהוא חושב שהוא עתיד לפגוש את אותה הקטינה, זינקו לעברו בלשי מחלק עבירות מין של התחנה וביצעו את מעצרו. בחקירה שהתנהלה ע"י מחלק עבירות המין בתחנה, עלה כי הצעיר חבר ללמעלה מ-100 קבוצות וואטסאפ של תלמידים בבתי ספר בפתח תקווה והאזור, התחזה לקטין ופיתה את הקטינות לבצע מעשים מיניים בגופם ולהעביר סרטונים בהם הן מתעדות את המעשים האמורים.

עוד על פי החשד קיים הצעיר מפגשים עם אותן קטינות שאיתן ניהל שיחות ארוכות ולאחר שרכש את אמונן הוביל אותן כאמור לאותם מפגשים אסורים. מעצרו של החשוד הוארך מעת לעת בבית המשפט. והבוקר כאמור הגישה המשטרה הצהרת תובע ולפיה מתכוונת הפרקליטות במחוז מרכז להגיש נגד הצעיר כתב אישום כבר בימים הקרובים. 

לאור העובדה שמדובר בעבירות ברשת החברתית ובכללן בקבוצות וואטסאפ, מפאת גילן של הקטינות, מתייחס החוק כאילו מדובר בעבירות אינוס ועבירות מין חמורות בדיוק כפי שנהוג במקרים של מפגשים פיזים. מעצרו של החשוד הוארך עד להגשת כתב האישום נגדו.

 

מעצר פדופיל בפתח תקווה