נער בן 15 תושב ירושלים נעצר אתמול ונחקר בחשד לתקיפה וכליאה של אמו, שנמשכה לאורך חודשים. היום (שלישי) הוא יובא בפני בית המשפט להארכת מעצרו. על פי החשד, הנער התעלל והתאכזר באמו החד-הורית, בשנות הארבעים לחייה, תוך שהוא כולא אותה, סותם את פיה בבד על מנת שלא ישמעו את צעקותיה ומפליא בה אגרופים ובעיטות. בנוסף לכך, לא אחת הוא היה נוהג לגנוב כספים מארנקה ומשאיר אותה בוכייה וכואבת.



המקרה המזעזע נחשף אתמול במשטרת מחוז ירושלים בעקבות תלונה שהגישו אנשי הרווחה המכירים את המשפחה ומנסים לסייע לנער כבר תקופה ארוכה, ואשר בימים האחרונים התוודעו לחומרת המעשים.



בעקבות התלונה הגיעו חוקרים אל האם שגוללה בפניהם מסכת אימה שהיא חווה מבנה שבמשך תקופה ארוכה כאמור נוהג להכותה ללא רחם ולכלוא אותה בביתה ללא אפשרות לצאת. במקביל לגביית העדות מהאם ולאור חומרת המעשים, נעצר הנער והובא למשטרה, שם נחקר בחשד לתקיפה הגורמת חבלה, איומים וכליאת שווא. היום כאמור יובא הנער בפני בית המשפט לדיון בהארכת מעצרו. החקירה נמשכת בליווי גורמי הרווחה.



במשטרה רואים את האירוע בחומרה רבה. גורם המעורה בפרטים מסר: "למרות ניסיונם העשיר של החוקרים, הם הזדעזעו מחומרת המעשים והסיוט שחוותה האם במשך תקופה ארוכה עד שהפרטים נחשפו".