המכות שספג זוג קשישים בעלי חנות בעת שוד והשלל שנשאר מאחור היו יכולים בנקל להרכיב סיפור מתח רב מכר של היצ'קוק אלמלא מדובר היה במציאות. אירוע שוד שהתרחש באמצע חודש דצמבר בתל אביב השאיר את הנשדדים ואת השוטרים מבולבלים, זאת לאחר שהפריטים שנבזזו הושארו בזירה ללא כל דורש. שניים מתוך שלושת החשודים במעשה, תושב רחובות בן 27 ותושב לוד בן 40, נעצרו היום (שלישי) בחשד למעורבות בביצוע ה
תיעוד שוד בתל אביב
שוד האלים.
מסרטוני האבטחה שתיעדו רגעי דרמה מורטי עצבים, נראים שלושה חשודים רעולי פנים המגיעים בשעת ערב אל החנות ברחוב ה' באייר, אוחזים בידיהם פטיש ארוך ואקדח. מיד כשנכנסו לתוך החנות איימו על בעל המקום, אשתו ועובדת שהייתה עימם. החשודים נשאו שק גדול שהצטיידו עמו מבעוד מועד והחלו למלא אותו בתכשיטים יקרי ערך. בעל החנות שניסה למנוע את הגניבה נאבק עימם ואלו היכו אותו נמרצות תוך כדי שהם הולמים באכזריות רבה בגופו בפטיש. רעייתו שביקשה לסייע לבעלה וניסתה להדוף מעליו את התוקפים, ספגה בעצמה מכות נמרצות לקול זעקותיה וזעקות העובדת שבקעו מהחנות.

בשלב מסוים נמלטו החשודים החוצה ומיד לאחר מכן עלו על רכב מילוט שהמתין להם בחוץ ופתחו במנוסה. כוחות משטרה גדולים שהגיעו לזירה איתרו מאחורי החנות את השק ובתוכו שלל התכשיטים על כל פרטיו, מה שהצביע על כך שהשודדים כשלו במשימתם או תכננו לאסוף את הרכוש מאוחר יותר לאחר שהעניינים ירגעו. במשטרה עושים מאמצים לאתר את החשוד השלישי בפרשה שפרטי זהותו ידועים לחוקרים.