עשרות בודדות של בני אדם ליוו היום (רביעי) בצהריים למנוחות את אולגה בוריסוב ששמה קץ לחייה שלשום, זמן קצר ששוחרה מהכלא אחרי שריצתה שמונה שנות מאסר בגין הריגת בנה בן ה-4. הלוויה התקיימה בבית העלמין בכפר סבא ולקחו בה חלק בני משפחה, גורמי רווחה שטיפלו בבוריסוב וכן עורכת הדין שטיפה בענייניה.

גם בעלה לשעבר ואבי הילד, אילן יהודה, נכח בלוויה ואף ספד לה. "אמרתי שחבל על אולגה. היא הייתה אישה אומללה, שהרשויות לא הבינו עד הטרגדיה. חבל לי על אולגה והילד. היא תמיד התגעגעה אליו".
מוקדם יותר אמר אילן יהודה ל"מעריב" כי בוריסוב הייתה "עצובה מאוד". "היה לה קשה עם אובדן הילד והיא לא הצליחה לעבור את זה. היא יצאה מהכלא להוסטל למספר חודשים ואחר כך עברה לגור אצל אחותי לפני שלושה חודשים. לאחרונה היא חלתה ולכן הפסיקה לעבוד. היא הייתה מדברת איתי בטלפון ומספרת כמה היא עצובה בגלל הילד", סיפר.

"כנראה שזה אותו הדבר שהיה לה שנים אחורה", אמר גיסה, שלומי, למעריב. "כל השנים לא ראו את זה, לא טיפלו בה כמו שצריך. היו אומרים 'היא בסדר' ובסוף התגלה הדבר האמיתי. אם היא עשתה את מה שעשתה, כנראה שהיא הייתה אישה מאד חולה". 
עורכת הדין טלי גוטליב, שייצגה את בוריסוב בתחילת הדרך, נזכרה: "היה ברור שמדובר באישה שמצבה הנפשי מטולטל ומעורער. שמצד אחד עשתה מעשה מזוויע ומחריד ומצד שני מתגעגעת לבנה האהוב. חוות הדעת בעניינה לימדו על מצב נפשי מורכב מאד. צריכה להיות בנו, כחברה, חמלה לאנשים שמצבם הנפשי לא שפר עליהם. אנחנו צריכים לפקוח עינים ולראות אנשים ונשים שמשוועים לעזרה וכך נוכל למנוע אסונות קשים". 
המקרה אירע בחוף בת ים, באוגוסט 2008. באחד הלילות לקחה בוריסוב את בנה, אלון, ישן בזרועותיה, וצעדה איתו לתוך המים. כשהם נכנסו לים התעורר הילד ואמר לאימו שקר לו, אבל היא המשיכה לצעוד אל מעמקי הים. כאשר הגיעה לאזור עמוק עזבה אותו בוריסוב ויצאה מן המים. הוא טבע תוך זמן קצר.  כשיצאה מהים סיפרה לעד ראייה כי הטביעה את בנה.
תחילה הואשמה האם ברצח, אך במהלך המשפט התברר כי בוריסוב סבלה מדיכאון ומצבה הנפשי היה קשה מאד בזמן האירוע. עם זאת, קבע בית המשפט על סמך חוות דעת פסיכיאטיריות שהיא כשירה לעמוד לדין. בעקבות מצבה הנפשי חתמה עמה הפרקליטות על הסדר טיעון, לפיו הודתה בוריסוב בהריגה.