השוטר הקהילתי בקריית ארבע לא יכול היה לעמוד בפני מכתב מרגש ששלח אליו הוד קור, ילד בן שש וחצי תושב קריית ארבע, ובו ביקש ממנו להגשים את חלומו ולסייע בידו להתחפש בפורים לשוטר. הוד נולד כפג, ועם התפתחותו סבל ממוגבלות בהליכה שמצריכה אותו להיעזר בקביים. הפנייה מהילד נעשתה בעקבות מפגש שערך השוטר הקהילתי בחנוכה האחרון עם תלמידי בית הספר שבו הוא לומד.



במכתבו ציין הוד: "בפורים שיבוא אני רוצה להתחפש לשוטר... אשמח מאוד אם תוכל לעזור לי בזה ולהביא לי את הציוד שאתה יכול... אני מעוניין באזיקים מברזל, מחזיר אור, אקדח (לא אמיתי), כובע של שוטר בצבע כחול בהיר, פנס עם עט של שוטרים ופנס גדול". השוטר החליט להירתם למען המשימה והצליח לסחוף אחריו שוטרים ומתנדבים מהתחנה בקריית ארבע וממרחב חברון כולו, כדי לרכוש את תחפושת השוטר על שלל אביזריה הנלווים.



ילדים מתחפשים לשוטרים. צילום: עדי אבישי
ילדים מתחפשים לשוטרים. צילום: עדי אבישי




בראשית השבוע הגיע הוד בלוויית הוריו לתחנת מרחב חברון ושם נפגש עם מפקד המרחב נצ"מ מוריס חן, חברי סגל הפיקוד המרחבי, שוטרים, מתנדבים וכמובן יוזם הרעיון. הוא קיבל את התחפושת, האביזרים הנלווים, סיכות משטרתיות, דרגות ומכשירי קשר. מחר, שישי, תיערך בבית ספרו של הוד מסיבת פורים.