את הסיפור הזה אפילו המשטרה לא ידעה: בחמישי בערב ארעה תקרית חריגה בבית החולים "בילינסון" בפתח תקווה, שהקפיצה את כוחות האבטחה במקום ושיבשה את השגרה במקום, כאשר רכבים התפרצו לתוך לובי בית החולים כשהם נושאים פצוע ירי. המשטרה מבחינתה הוציאה הודעה בה התייחסה רק לירי, זאת מפני שלא הייתה מודעת לדרמה שהתחוללה בבית החולים, אליה נחשפה רק בעקבות הכתבה.



סמוך לשעה 20:30 הגיעו בנסיעה פראית בזה אחר זה שני רכבים פרטיים לעבר הכניסה הראשית של בית החולים, בדרכם אל מחסום הביטחון המוצב במקום. נהג הרכב, שלא ניסה אפילו להאט, המשיך בנסיעה מהירה, פרץ את המחסום וחדר אל תחום בית החולים כשהמאבטח שניצב בכניסה מזעיק כוחות תגבור ומדווח לכאורה על אירוע חירום. 

הרכב שדהר פנימה אל עבר לובי המיון המרכזי, ניצל את זה ששתי דלתות הזזה מזכוכית שנפתחות חשמלית באמצעות עין אלקטרונית היו בדיוק פתוחות, וחדר עם רכבו הפרטי בנסיעה אל תוך מתחם חדר המיון החדשני, כשהוא נעצר צמוד לעמדת הקבלה במקום.
 
עשרות מטופלים, אחיות, מזכירות ורופאים קפאו לרגע על שמריהם ונשימתם נעצרה. "זה היה מפחיד", סיפר איש הסגל הרפואי של חדר המיון. "הרכב נבלם ממש בעמדת הקבלה ולרגע חשבו כולם שמדובר בפיגוע. מהרכב ירד פתאום בן מיעוטים נסער מאד וכולם היו בהלם, הוא זינק מכסא הנהג הקיף את הרכב ופתח בבהלה את דלת המושב שליד הנהג. הוא התחיל לצרוח בצורה לא כל כך ברורה ושלף מהרכב את אחיו מסתבר, שישב לצידו והיה במצב קשה לאחר שנפגע מירי בכפר". 

אותו איש סגל רפואי וכן גורמים נוספים מבית החולים אישרו את הפרטים. "חדר המיון הוא מקום לחוץ ממילא עם דרמות ואמבולנסים, אבל כאן זה היה משהו חריג למדי ומלחיץ מאד. המאבטחים רצו כמו מטורפים וחשבו שמדובר בתקרית בלתי צפויה. רק אחרי שהוא הוציא את אחיו מהרכב הבנו שמדובר בפצוע מתקרית ירי שאירעה בכפר והנהג חילץ את אחיו ו'הטיס' אותו לבית החולים עם חמישה פצעי ירי,  תוך חשש שהמתנה לאמבולנס תהיה עבורו קריטית. אלא שבמקום ליצור קשר תוך כדי נסיעה עם בית החולים ולדאוג שניערך בהתאם הוא בחר להתנהג כאחרון העבריינים כשפרץ מחסום וחדר אל המיון ברכבו הפרטי. גם הרכב השני היה שותף ביצירת הדרמטיות באותו אירוע שכן הוא החליט  להישאר בחוץ כמי שמאבטח את הסביבה ובעיקר את השניים שהיו ברכב. עכשיו הנהלת בית החולים עירבה את המשטרה", סיפרו גורמים בבית החולים. 
מהנהלת בית החולים נמסר: "ניתן טיפול רפואי ראשוני לפצוע הירי ומיד לאחר מכן התחלנו לברר את פשר ההתנהגות של אחיו שפרץ מחסום וחדר אל תוך חדר המיון כשהוא יוצא בהלה. הטיפול כעת ברשות המשטרה".