בעקבות דברי חברים בכירים בקואליציה בעד סיפוח השטחים ופתרון המדינה האחת, המועצה לשלום ולביטחון פתחה במהלך הסברה נגד סכנות סיפוח השטחים וגייסה לשם כך את "ישראלה", דראג קווין המסבירה את הסכנה בסיפוח שני מליון וחצי ערביי יהודה ושומרון למדינת ישראל ואבדן הזהות והרוב היהודי במדינה. יו"ר הקואליציה הביע תמיכה במהלך ועשה לייק לסרטון.







"רק לפני מספר ימים חבר כנסת מהקואליציה הסביר לכולנו כי אפשר לספח את כל השטחים כולל מליוני הערבים המתגוררים שם מבלי לתת להם זכויות אזרח וכי לדעתו זה דמוקרטי. נראה למישהו שנצרף שניים וחצי מליון תושבים למדינה ונוכל איכשהו למנוע מהם להצביע לכנסת? איזו דמוקרטיה נהיה? זו דיקטטורה בתחפושת, שאכן מתאימה לפורים אבל לא למדינת ישראל. אנו מציעים לתומכי הרעיון להקשיב לדבריו של אחמד טיבי אשר הבהיר כי לאחר אובדן הרוב היהודי בישראל הוא מתכוון להתמודד לראשות הממשלה. זה החזון הציוני של תומכי הסיפוח? בדיוק נגד זה אנו נלחמים. אפשר וצריך להיפרד מהפלסטינים. זהו תפקידה של הממשלה והעומד בראשה לגבש תכנית סדורה כיצד לממש זאת ולהוביל בדרך זו. לא ניתן להמשיך לטמון את הראש בחול ועוד לקרוא לזה ציונות", אמר תא"ל מיל' גדי זהר– יו"ר המועצה לשלום וביטחון.



עוד נמסר מטעם המועצה לשלום וביטחון: "אנו ממליצים למיקי זוהר ולנפתלי בנט להפנים את דבריו של זאב ז'בוטינסקי - "דעה מוטעית היא זו האומרת, שממשלה הנשענת על רוב פירושה ממשלה דמוקרטית... דמוקרטיה פירושה חופש. גם שלטון הנתמך על ידי רוב יכול לשלול את החופש. ובמקום שאין ערובות לחופש הפרט - שם אין דמוקרטיה".