האובך הכבד ששרר היום (ראשון) הגיעו לשיאו הערב, וצפוי להתחיל להתפזר בשעות הקרובות. כבר בשעות הערב המאוחרות נראה ירידת מגמה משמעותית ברמתו, ובזיהום האוויר הגבוה שהוא הביא עמו. את האובך של חג הפורים יחליפו גשמים, שיחלו בעיקר בצפון אך יירשמו גם במרכז.

הלילה הגשמים יתחזקו וירדו לפרקים מצפון הארץ עד לצפון הנגב. הגשמים המקומיים צפויים להימשך גם במהלך הבוקר ובאזור הצפון צפויות גם סופות רעמים בודדות. במקביל, תחול ירידה משמעותית של 5-3 מעלות במידות החום. בתל אביב יהיו מחר – 18 מעלות, בירושלים – 13, בחיפה – 17 ובבאר שבע – 18.

הגשמים ייחלשו משעות הצהריים, אבל הטמפרטורות ימשיכו להיות מעט מתחת לממוצע. ביום שלישי לא יחול שינוי מהותי במידות החום וייתכנו טפטופים. המגמה תימשך גם ביום רביעי.

ביום חמישי שוב צפוייה מערכת גשומה ועל פי התחזית יירדו גשמים מקומיים מצפון הארץ עד לצפון הנגב.

במהלך היום שרר אובך שהגיע להגבלת ראות של ארבעה קילומטרים. עם זאת, לא מדובר באובך כבד ביותר, שכן "הקו האדום" עומד על ראות למרחק של קילומטר ומטה. בקפריסין שרר אובך כבד יותר ומטוס של חברת אוסטריאן איירליינס שהיו בדרכו מווינה לנתב"ג, הוחזר לאוסטריה. מטוס נוסף של החברה שהיה במרחב האווירי של קפריסין ואשר היה אמור לנחות בלרנקה הוחזר אף הוא לווינה.