"אני מקווה שזו רק מכה קטנה בכנף ויאללה לחזור לעבודה", כך אמרה היום (שני) כתבת הבריאות של ערוץ 10 הילה אלרואי, שאתמול חשפה בפוסט שפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה כי התגלה אצלה גידול. בראיון הבוקר (שני) לגלי צה"ל סיפרה אלרואי: "התגובות הרבות מאוד מחממות את הלב. בתקופה הקרוב - חודשיים שלושה הקרובים - יהיו לי יותר היעדרויות מהמסך". 

אלרואי הביעה אופטימיות רבה באשר למצבה הרפואי והדגישה כי מדובר בגידול קטן שהתגלה בשלב ראשוני שלו: "אנחנו מדברים על משהו שנמצא בשלב מאוד מוקדם שלו ויש חשיבות מאוד גדולה לגילוי מוקדם. בסרטן יש מאות סוגים שונים ולמזלי זה לא מהסוג האגרסיבי ביותר ולכן אין אלא להיות אופטימיים". היא סיפרה כי "זה התגלה בבדיקה עצמית, גיליתי את זה במישוש וקבעו לי תור לאולטרסאונד, עשו לי ביופסיה וראו שזה סרטני. ולכן יש את הסיבה הזאת לאופטימיות כי מדברים על גוש קטן של פחות מסנטימטר".


 


"אני מאוד שמחה שגיליתי את זה מוקדם. אני מקווה שזה רק מכה קלה בכנף ויאללה לחזור לעבודה. אני חושבת שזה גם עניין של אופי ואישיות", סיפרה כתבת הבריאות. "אני לא נכנסתי ללחץ והיסטריה לפני שקיבלתי את התוצאות, אין על מה. יש גם פרופורציות, זה לא סרטן לבלב או משהו, אתה רואה את הצעירים עם המחלות הקשות והנכויות הקשות מהעבודה שלי. שלי. למזלי אין לי סיבה להיות חרדה, אני מרגישה שאני בידיים מאוד טובות ומאוד סומכת על מי שמטפל בי".

אלרואי סיפרה מדוע החליטה לחשוף את דבר מחלתה: "זה מהומה רבה על שום דבר. התחילו שמועות ואנשים התקשרו והרגשתי שאני צריכה לחזק את כולם. סרטן זה נשמע מפחיד אבל לא כל סרטן דומה למשנהו וצריך פרופורציות. הומור זה דבר בריא ועוזר לעבור. ההורים שלי היו מאוד מאוד לחוצים, זה הגיוני. אבל היום הם מבינים לחלוטין במה מדובר וזה תקופה אולי לא נעימה אבל יש דברים יותר קשים".

"אני מקווה שתוך חודשיים שלושה אני אחזור לעבוד בפול גז", הוסיפה כתבת ערוץ 10. "אני לא אעשה סדרת כתבות במשך שבוע שלם כשצריך לעבור הקרנות". אבל גיליתי לכולם, כי אני חושבת שבתחום שלי, שבו אני אומרת לאנשים שאין להם במה להתבייש ממחלות, אז אני לא נמצאת במצב שאני אעמוד בצד ואגיד שאני לא מדברת על זה. לא פשעתי ולא גנבתי".