חודש וחצי לפני שיתחיל את השידור הראשון שלו, רה"מ בנימין נתניהו תקף הערב (שלישי) את תאגיד השידור הציבורי וכתב בעמוד הפייסבוק שלו: "איך יראה השידור הציבורי תחת התאגיד? כתבת של תאגיד השמאל היללה מחבל. הייתם מצפים שהיא תפוטר? לא, היא רק ״מושעית״. בתאגיד השמאל בוחרים לתת מקום לתומכי מחבלים". 



נתניהו התייחס לתקרית בה תחקירנית של התאגיד הציבורי, שיתפה בחשבון הטוויטר שלה ציוץ המהלל מחבל. 



בתוך כך, רעיית ראש הממשלה הגברת שרה נתניהו התראיינה היום לאיש התקשורת שמעון ריקלין בערוץ 20, ראיון שעורר סערה תקשורתית, בעיקר ברשתות החברתיות, בטענה כי הראיון היה מקל מאוד ולא כלל בכלל  שאלות קשות או כאלו שעימתו את נתניהו עם סוגיות מהותיות. זהו בהחלט מקרה יוצא דופן של ראיון שמעורר סערה לא בגלל משהו שנאמר בו, אלא בגלל משהו שלא. 



גם ריקלין עצמו לא הכחיש שמדובר בראיון "נעים", אך טען: "לפני הרבה שנים עיתונאי השמאל יצקו פה תבנית: מרואיין מהשמאל? נלטף אותו. מרואיין מימין? ראיון ״נוקב״. אז הערב שברנו את התבנית. ואני גאה על כך". 

עיתונאים אחרים היו מרוצים פחות. הכתב המשפטי של ערוץ 10 ברוך קרא צייץ: "ריקלין: ״אני אשאל שאלה קשה! (אני בלב: "אני הולך לאכול הכובע"..)..."האם היית יכולה לעשות דברים אחרת״? (יואו, הוא אשכרה...) ״מול התקשורת״!". 

העיתונאי נתי טוקר בחר לתקוף דווקא את מנכ"ל ערוץ 20 וצייץ: "עם כל דקה שעוברת בלקקת הזאת ערוץ 20 מאבד כל שביב לגיטימציה להפוך לגוף עיתונאי. וזה מבאס, כי חשוב שיהיה גוף עיתונאי ימני". 

איש הפרסום עודד קרמר צייץ: "אני מאמין בזכותו המלאה של ערוץ 20 לשדר את הדבר הזה שהוא משדר עכשיו, ובזכותי המלאה לקרוא לזה תעמולה עלובה במסווה של עיתונות".