מאות ליוו לפנות ערב את טובה קררו בדרכה האחרונה. קררו נטמנה בבית העלמין "גני אסתר" בראשון לציון. זעקות השבר המחישו את הזעזוע, ההלם והאבל הכבד. בין המלווים הרבים היו ראש עיריית חולון מוטי ששון, בכירים בשירותי בריאות כללית, עמיתים לעבודה, בני משפחה, חברים, שכנים ומכרים.  מי שבלט בהיעדרותו היה שר הבריאות, יעקב ליצמן, שבשל היותו השר התורן בכנסת, נבצר ממנו להגיע.
 
האווירה בבית העלמין היתה קשה מאוד. "זה לא הגיע לה. היא כל הזמן דאגה לכולם", סיפרה אחת מחברותיה.
 
לנה קום, המנהלת האדמניסטרטיבית של מרפאת שירותי בריאות כללית ברחוב קפלן בחולון, סיפרה בעצב: "בשעה 8.30 בבוקר היינו במשרד. שמעתי זעקה נוראית, שנשמע כמו קול של אישה. יצאתי מהמשרד ואז ראיתי עשן ואש במסדרון. צעקתי 'שריפה', תצאו מהר. ראיתי אחיות מתגלגלות ונשכבות על הרצפה ובוכות. רק בחוץ הבנתי שקרה משהו נורא".


קופת החולים בחולון יום אחרי הרצח. צילום: אבשלום ששוני



"טובה היתה אישה אהובה וטובת לב. תמיד אמרה בוקר טוב עם חיוך. היתה לה נשמה טובה והיא אף פעך לא אמרה לנו 'לא', גם כהתקשרנו. טובה היתה בן אדם אמיתי. זו אבידה. נוראית".
 
קום סיפרה שמנסים לאגור כוחות ולשוב לעבודה ביום ראשון, כאשר המרפאה תיפתח שוב. "אני מקווה שיציבו מאבטח צמוד במרפאה. יכול להיות שאם היה מאבטח, הוא היה מבחין באדם שנכנס עם בקבוק מוזר ומונע ממנו להיכנס למרפאה ואולי, האיש עצמו היה נרתע מעצם נוכחותו של מאבטח".
 
 ששון אמר בעצב בצאתו מבית העלמין: "הלב נשבר לראות את בעלה ובני משפחתה של טובה ז"ל כואבים כל כך ואין דרך לנחמם. עצוב ומקומם שמצילי חיים כמו טובה משלמים בחייהם על עבודת הקודש שהם עושים למען הציבור. עיריית חולון תסייע למשפחה ותסייע למשפחה".