תושב תל אביב בן 59 יובא הבוקר (חמישי) להארכת מעצר בבית משפט השלום בתל אביב, לאחר שנעצר אמש בחשד שבמהלך השבועות האחרונים ביצע מעשים מגונים בנכדתו בת השבע, בעת שזו שהתה במחיצתו. בחקירתו, הסב הודה במעשים, אולם לא ידע לספק להם הסברים. אמה של הקטינה התלוננה במשטרה אתמול בשעות הבוקר, וטענה כי אביה, וסבה של בתה ביצע בילדה מעשים מגונים. 

על פי התלונה שהגישה האם, באחד מימי השבוע האחרונים פנתה אליה בתה וסיפרה לה כי במהלך השבועיים האחרונים בעת שביקרה בבית הסב, נגע בה זה במקומות מוצנעים בגופה וזאת ללא סיבה. לדבריה, אחרי מספר פעמים, כשהבינה בתה כי מדובר במעשים אסורים וכי סבה חוטא בהתנהגותו כלפיה היא התעשתה וסיפרה לה על מעשיו של הסב. בעקבות התלונה , פתחה המשטרה בחקירה ובעטיה כאמור נעצר אתמול בלילה הסב לחקירה במהלכה  כאמור הודה במיוחס לו. החקירה נמשכת.
בתוך כך, בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע נהג הסעות תלמידים בן 49 מירושלים בשתי עבירות של אינוס - בעילה של קטינה שטרם מלאו לה 14 שנה, מקרים רבים של מעשים מגונים ועוד, שביצע כלפי ילדה בת 13, אותה נהג להסיע לביתה. במשך 10 חודשים שבהם השניים היו בקשר הנאשם נהג להתכתב עמה, להיפגש, לקנות לה מתנות וכן אנס אותה וביצע בה מעשי סדום ומספר רב של מעשים מגונים.