ראש הדסק הכלכלי של הערוץ הראשון עודד שחר שוחח הבוקר (ראשון) עם ניסים משעל, דרור רפאל וספי עובדיה ב-103FM וזאת בהמשך לפגישה שערך ראש הממשלה בנימין נתניהו עם עובדי רשות השידור שמבקשים לעצור את סגירתו. שחר סיפר על האווירה במשרדי הרשות: "אתה רואה את האנשים השבורים סביבך ששנתיים וחצי מתעללים בהם, אתה רואה את הכאב.



"אתם מכירים את הכוכבים שעל המסך אבל אתם לא רואים את האנשים שמאחורי הקלעים, וכשמתוודעים אליהם הפה נפער. יש מלבישה שיוצאת עם פנסיה של 300 שקלים ומספרת שהיא ישנה על מזרן על הרצפה, יש אדם שמפרנס משפחה של 9 נפשות... אלו סיפורים קורעי לב".



שחר פסל את היתרונות הכלכליים שבסגירת רשות השידור: "משרד האוצר עושה מניפולציה מכוערת. משרד האוצר אומר שרשות השידור עולה לו מיליארד שקלים והתאגיד יעלה רק 740 מיליון שקלים, אבל העובדים וההנהלה של רשות השידור מתחייבים כי הרשות יכולה לפעול עם 700 מיליון שקלים וזה פחות מהתאגיד הציבורי". שחר המשיך והסביר כיצד רשות השידור תוכל להתייעל מבחינה כלכלית: "על ידי הורדת שכר, על ידי פרישה של העובדים שרוצים לפרוש ועל ידי השקעה בהפקות מקור. יש נכונות של העובדים, של ההנהלה ושל הממשלה לשקם את רשות השידור".



שחר הפתיע את משעל, רפאל ועובדיה כאשר סיפר על פגישה שהתקיימה עימו בתאגיד השידור הציבורי החדש: "הסתכלתי ימינה ושמאלה ואמרתי שאין מצב בעולם שאעבוד שם. למה חמישה סמנכ"לים ברחו מהתאגיד הזה? מדובר בחבורה לא מקצוענית של חובבנים".