הקיץ כבר כאן, ולא רק במזג האוויר: הלילה, בין יום חמישי ה-23 במרץ לשישי ה-24 במרץ בשעה 02:00, יוזזו מחוגי השעון בישראל שעה אחת קדימה לשעה 03:00. שעון הקיץ יסתיים עוד כשבעה חודשים ביום ראשון, 29 באוקטובר בשעה 02:00, הלילה בו יכנס לתוקפו שעון חורף 2017.



מזג האוויר ביום האחרון של שעון החורף צפוי להיות מעונן חלקית עד מעונן, וייתכן גשם מקומי קל, בעיקר בהרים ובפנים הארץ, וייתכנו סופות רעמים בודדות. קיים חשש קל לשטפונות בנחלים בדרום הארץ ובמזרחה. בלילה עדיין ייתכן גשם מקומי קל. 

מחר, עת החלת שעון הקיץ, עדיין תהיה תחושה של חורף, בעיקר בשעות הבוקר. עד שעות הצהריים ייתכן גשם מקומי קל בעיקר במזרח הארץ. תחול ירידה קלה במידות החום שיהיו נמוכות מהרגיל לעונה. ביום שבת תחול עלייה בטמפרטורות שיהיו ממוצעות לעונה.  ביום ראשון תחול עלייה נוספת בטמפרטורות, ויהיה נאה. 

כזכור, הכנסת אישרה ב-2013 את הארכת שעון הקיץ והתאמתו לאירופה. שעון הקיץ חל מיום שישי שלפני יום ראשון האחרון של חודש מארס ועד יום ראשון האחרון של חודש אוקטובר. בשנים קודמות היו תקלות בטלפונים החכמים, כשהשעון היה אמור להתכוונן באופן אוטומטי. לכן, יש לוודא שאזור הזמן במכשירים מוגדר כ"אוטומטי" או "ירושלים" או לחילופין לשנות את העדכון לידני בלבד ללא עדכון אוטומטי, ולבצע את השינוי בעצמכם.