במחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) חוקרים אירוע שבו תועד שוטר יס"מ כשהוא חובט באלימות קשה בנהג משאית פלסטיני באזור ואדי ג'וז בירושלים. למח"ש הגיע הבוקר (חמישי) מידע לפיו נהג המשאית הותקף על ידי שוטר יס"מ באירוע שתועד במצלמה, והגם שלא הוגשה תלונה רשמית החליטו במח"ש לאור חומרת האירוע על פתיחה בחקירה. בעקבות האירוע החמור החליטו במשטרה להוציא את השוטר לחופשה כפויה ובכוונתה לבחון את המשך שירותו במשטרה.  


השר לבטחון הפנים ארדן הגיב לסרטון ואמר: "התנהגות השוטר חמורה וראויה לכל גנאי. נכון פעלה המשטרה כאשר השעתה מיידית את השוטר". 

תיעוד: שוטר נוגח בפלסטיני במזרח ירושלים


בסרטון נראה כי תוך כדי דין ודברים בין השוטר לנהג המשאית, השוטר החל לבעוט בו ולהלום בפניו ובראשו באמצעות ידו. תוך כדי שהשוטר הולם בנהג המשאית אומר הנהג כי השוטר ישלם על כך, מה שהעלה את חמתו של השוטר, שפתח באמירות קשות: "מה אתה אומר, אני אזיין אותך, בן שרמוטה". למראה האלימות הגיעו למקום מספר תושבים פלסטינים והשוטר החליט לחבוט גם בחלק מהם כשהוא מקלל אותם: "אם לא תזוזו מכאן אני אזיין את כולכם". 



במח"ש אישרו את הפרטים ומסרו: "הגיע מידע, לא הוגשה תלונה אך מתנהלת חקירה". גם במשטרה רואים את האירוע בחומרה רבה: "מדובר בהתנהגות חמורה וחריגה שאינה עומדת בקנה אחד עם התנהגות המצופה משוטרים במשטרת ישראל. עם קבלת הסרטון השוטר הוצא לחופשה כפויה באופן מיידי ובהמשך יוזמן לשימוע לבחינת המשך שירותו במשטרה. במקביל הועבר החומר לחקירה של מח"ש".