יממה אחרי שנעצר בחשד לאיומים על עובדת סוציאלית מאגף הרווחה בעיריית אשקלון, הגישה אתמול (שלישי) חטיבת התביעות של המשטרה במחוז דרום כתב אישום כנגד תושב אשקלון בן 71 בגין העבירות האמורות. מחקירת המשטרה עולה כי הנאשם הגיע לפני כשבוע למחלקת הרווחה בעיריית אשקלון, ניגש אל העובדת הסוציאלית והבהיר לה נחרצות ובצורה מאיימת: "אם ביום שני לא יטפלו בי כמו שצריך, אני אביא גלון של דלק ואשרוף אותך כמו שעשו לאחות", כשהוא מתכוון למקרה הטרגי בו הוצתה למוות אחות קופת החולים הכללית בחולון לפני כשבועיים.



בעקבות הדברים שנאמרו בפניה הגיעה בראשון האחרון העובדת הסוציאלית לתחנת המשטרה והגישה תלונה כנגד המאיים. בשני בבוקר נעצר האיש לאחר שאותר על ידי השוטרים, והועבר לחקירה בתחנת המשטרה. בתום החקירה הוחלט לפעול מולו בהליך מזורז, והחומר בגינו הועבר במיידי לטיפול מחלקת התביעות שהגישה, כאמור, כתב אישום לבית משפט השלום באשקלון בגין עבירת איום.



טובה קררו ז"ל. "לא יעלה על הדעת שעובדי ציבור יהלכו בחשש בעת מילוי תפקידם".
טובה קררו ז"ל. "לא יעלה על הדעת שעובדי ציבור יהלכו בחשש בעת מילוי תפקידם".



כזכור, באותו אירוע חמור, שהתרחש לפני כשבועיים, הגיע תושב חולון למרפאת קופת חולים כללית בעיר, ולאחר שלא היה מרוצה מהטיפול שקיבל, לדבריו, עזב את המקום ושב על עקבותיו בחלוף מספר דקות, כשהוא מצויד בבקבוק שהכיל נוזל דליק. את הנוזל הוא התיז לעברה של האחות, טובה קררו ז"ל, מיהר להצית גפרור ולהיעלם מהמקום כשהוא מותיר את האחרונה להישרף למוות.



מהמשטרה נמסר כי "כל מקרה בו יבחר אדם להטיל אימה או לתקוף עובד ציבור, יטופל ביד נוקשה עד מיצוי הדין עמו. לא יעלה על הדעת כי עובדים אלו, באשר הם ותפקידם, יהלכו בחשש בעת מילוי תפקידם למען הציבור".