חברותיה של האישה שנרצחה היום (רביעי) בטבריה, ככל הנראה על ידי בעלה לשעבר, סיפרו שבימים האחרונים היא נראתה רגועה ושמחה, ואף סיפרה לחברותיה על הגירושין, ועל זה שכל הבלאגן מאחוריה. אחת מחברותיה, סיפרה כי "למרות שהיתה מאושרת - היא חששה ממה שצפוי לה, ואף אמרה שהיא פוחדת שהוא ירצח אותה". לא פעם היא שיתפה את חברותיה במצוקה שחשה, וכשהאירועים הגיעו לנקודת רתיחה, היא לא קיבלה את הסיוע שהיתה צריכה כי אף אחד לא ענה לה.



חברה אחרת סיפרה כי חברתה חזרה בתשובה לפני מספר שנים, ובעלה התגייר לאחר שעלה ממולדובה. "היא חיה איתו אבל לא היה לה טוב איתו. הוא התעלל בה לא מעט, כמעט כל עשר שנות הנישואין שלהם היו בעייתיות. לרוע מזלה, רוב הזמן היא שידרה שלווה ורוגע ולא מצוקה - דבר שייתכן ופעל לרעתה בסופו של דבר".



כזכור, בשעות הצהריים התקבלה קריאה על רצח מזעזע שאירע ברחוב נחמני בטבריה. על פי כוחות הביטחון שהגיעו לאזור, נמצאה גופה עם סימני אלימות קשים מאוד עליה, בתוך דירה שהוצתה ונשרפה. כאשר הגיעו למקום הכוחות, הם גילו גופת אישה בת 30, חרוכה, כשהיא ללא ראש ולאחר התעללות קשה. הראש נמצא כשהוא עטוף בבד ברחוב אחר.



עדי ראייה שהיו במקום סיפרו: "בחור חרדי הסתובב ברחוב עם הראש של אשתו בידיים, מלא דם. אף אחד לא הבין את פשר העניין, ומדוע יש עליו כל כך הרבה דם. רק אחר כך התברר להם שהוא מחזיק בידו ראש של אישה ואף חורר את עיניה". העוברים ושבים נחרדו מהסיטואציה והזעיקו את המשטרה, כשראשה של הנרצחת הונח באחד הרחובות הסמוכים לדירה. החשוד נעצר על ידי המשטרה.



על פי פרטים שהגיעו לידי "מעריב אונליין" על ידי גורמים המקורבים לחקירה, מדובר בגבר שהתגרש מאשתו לפני כשבועיים וטען שהוא המשיח. עוד נטען כי פסיכיאטר שראה אותו אמר שהוא לא מסוכן לציבור. החשוד הסתובב עם הראש וצעק "הרגתי את עמלק".