נשמה של חתול. חייו של גדי אבוטבול, תושב קרית גת בן 50 ניצלו הערב (רביעי) בפעם הרביעית לאחר שאלמוני ניסה לחסל אותו בעת שישב ברכבו בעיר. אבוטבול מזוהה עם ארגון הפשע משפחת מגידיש, הקשורה בברית עם ארגונו של בני שלמה, לו יש יריבות עם ארגונו של שלום דומרני.



במשטרת קריית גת התקבל סמוך לשעה 20.20 דיווח על ירי שבוצע לעבר אדם שישב ברכבו וחוקרי המשטרה שהגיעו לזירה איתרו במקום את הקורבן שמוכר להם היטב ושלהערכתם, גורמים הקשורים לארגונו של דומרני רוצים במותו כבר זמן רב. הם ניגשו לזירה במקביל לטיפול שהעניקו צוותים של מד"א לפצוע שהוגדר במצב בינוני ופונה לבית החולים.



במקביל לחקירה שנפתחה במקום, תוך חיפוש אחר ממצאים וראיות, פתחו שוטרים בסריקות נרחבות בניסיון להתחקות אחר החשודים.



עומד מאחורי ניסיון החיסול? שלום דומרני. צילום: פלאש 90
עומד מאחורי ניסיון החיסול? שלום דומרני. צילום: פלאש 90



כאמור, מדובר בניסיון הרביעי לחסל את אבוטבול. באחד המקרים בעבר, הגיע שכיר רכב לתחנת המוניות בקריית גת שם עבד כסדרן, ותוך שהוא חולף על פני שומר דקר את אבוטבול בצווארו והחל להימלט, כשאבוטבול דולק בעקבותיו עם מקל מטאטא בידו.



במקרה אחר תועדו על ידי בלשי המשטרה במחוז הדרום שני חשודים שאוחזים במטען חבלה רב עוצמה שנגנב מצה"ל ורימון יד כשהם ממתינים לרכב שבו נסע אבוטבול. בדיוק רגע לפני שהצמידו את המטען לרכב הופיעו הבלשים והשניים החלו להימלט כשהם מנסים להיפטר מהמטען, עד שהשליכו אותו באמצע הנסיעה. למרבה המזל הוא לא התפוצץ.