שוטר יס"מ משה כהן (34), שתועד כשהוא מכה נהג משאית פלסטיני בעקבות ויכוח ביניהם לפני שלושה שבועות, התפטר היום (שני) מן המשטרה. לפני זמן קצר היה אמור להיערך שימוע לכהן בלשכת המפכ"ל לשוטר, אולם עם הגעתו לשימוע בליווי עו"ד אבי חימי, הבהיר בא כוחו, כי השוטר לקח אחריות על המעשה ומתפטר משירות בארגון. 

עורך דינו אמר: "הוא הביע חרטה, התנצל בפני האזרח שתקף וכן התנצל בפני עשרות אלפי השוטרים המשרתים נאמנה את המשטרה ובעצם מעשהו לכאורה הטיל בהם דופי. את הדברים יאמר, אם וכאשר יצטרך, בבית המשפט". 

זכור, ביום חמישי לפני כשבוע וחצי תועד כהן כשהוא מפליא מכותיו בנהג פלסטיני, תוך שהוא מקלל אותו, נוגח במצחו, חובט בראשו ובועט בבטנו. כשחבריו של הנהג ניסו להרגיע את הרוחות תקף השוטר גם אותם ואיים לפגוע בהם: "אני אזיין אתכם, יא בני שרמוטות".

מיד עם פרסום הסרטון הביע מפכ"ל המשטרה, רנ"צ רוני אלשיך, את סלידתו מן האירוע והורה לזמן את השוטר לשימוע בו תיבחן האפשרות לפטרו. זאת במקביל לפתיחת חקירה במח"ש שבמשרד המשפטים נגד השוטר. 
בשבוע שעבר הוגש כתב אישום נגד כהן, בו נטען כי לאירוע התקיפה קדם מקרה בו הבחין השוטר כי לרכבו נגרמו נזקים ממשאית השייכת לנהג אותו תקף. בכתב האישום נטען כי השוטר חרג מסמכותו, תקף באלימות קשה את נהג המשאית ופגע באדם נוסף. 
כהן זומן לשימוע אולם לבקשתו נדחה מועד השימוע להיום, וזאת לדבריו כיוון שביקש להיות מיוצג ע"י עורך דין מטעמו.