ניסיון חיסול התרחש הערב (שני) ברחוב הרצל בחיפה, כאשר ירי נפתח לעבר מכונית שנסעה באזור. כפי הנראה,  מי שביצע את הירי נהג ברכב דו גלגלי ונמלט מהמקום, כמו גם נהג הרכב שנפגע. בשלב זה לא ידוע על נפגעים. בעקבות האירוע המשטרה פרסה מחסומים ברחובות הסמוכים למקום בו התבצע הירי, ופתחה בחקירה. כמו כן, נעשות בדיקות בבתי החולים בעיר לגבי הגעה של פצוע או פצועי ירי במהלך השעה האחרונה. 



כוחות גדולים עוסקים בסריקות, כשבין היתר לוקחים בחשבון שהאופנוען עצר ברחובות סמוכים למקום האירוע והחביא את האופנוע בקרבת מקום. על פי ההערכות של השוטרים הוא לא הצליח להימלט למרחק רב, זאת משום שפריסת הכוחות הנרחבת הייתה אמורה לעצור אותו בדרכו. 



כזכור, זהו לא ניסיון החיסול הראשון שהתרחש בעיר השנה, כאשר רק לפני כשלושה חודשים בחיפה אירעו שני מקרים כאלה בטווח של 45 דקות. באירוע הראשון נורה גבר כבן 40, שמת בהמשך מפצעיו, ברחוב העצמאות, ואדם נוסף נפגע באורח בינוני. במקרה השני נורה גבר נוסף ברחוב הגיבורים, ומותו נקבע בזירה לאחר פעולות החייאה אינטנסיביות. 



בתוך כך, צוותי מד"א קבעו הערב את מותה של אישה בת 50, זאת לאחר שהאחרונה נמצאה בסמוך לבניין ברחוב עוזיאל בבת ים, כשהיא מוטלת ללא רוח חיים.