שבעה שבועות אחרי הקטטה רבת המשתתפים שאירעה ברמת גן, אשר במהלכה נפצע אחד ממאבטחיו של העבריין רוני הררי באורח בינוני עד קשה, עצרו היום (שלישי) חוקרי היחידה הארצית למאבק בפשיעה חמורה ובינלאומית (יחב"ל) ושוטרי להב 433 את שי לריח ומשה בן דביר החשודים במעורבות במעשה. בית משפט השלום בראשון לציון החליט להאריך את מעצרם של השניים בשמונה ימים.



כזכור, ב-15 לפברואר השנה, התרחשה קטטה אלימה בין ארגון הפשיעה של עמיר מולנר לזה של רוני הררי, ככל הנראה, בשדרה בין בניינים ברמת גן. במהלך האירוע הוכה מאבטחו של הררי נמרצות על ידי עשרות חשודים, ובשלב מסוים אף נדקר והושאר לדמם על ספסל בשדרה, כשהוא חבול בכל חלקי גופו, בזמן ששאר המעורבים נמלטים מהמקום.



עמיר מולנר. הארגון שלו קשור לקטטה? צילום: יוסי זינגר, פלאש 90
עמיר מולנר. הארגון שלו קשור לקטטה? צילום: יוסי זינגר, פלאש 90



הקטטה תועדה במצלמות אבטחה וחוקרי היחב"ל הגיעו לזירה תוך זמן קצר, ופתחו בחקירה לבירור נסיבות המקרה. כבר במהלך החקירה עלה חשד לפיו מדובר בסגירת חשבונות בין שני ארגוני פשיעה מרכזיים מהמרכז, אולם רק כעת, לאחר מאמצים רבים, הצליחו החוקרים לבצע את מעצרם של שניים מהחשודים המרכזיים, שכאמור, להם מייחסת המשטרה מעורבות בדקירה ובפציעתו של המאבטח. במשטרה עושים מאמצים לאתר מעורבים נוספים והחקירה בעניין נמשכת.