צעיר כבן 20 נרצח וצעיר נוסף נפצע קל באירוע דריסה שהתרחש הבוקר (חמישי) בכביש 60 בצומת עופרה. האירוע התרחש בטרמפיאדה בה יש אזרחים וחיילים רבים, הנהג הפוגע נוטרל ונעצר. צוותי רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים בזירת האירוע ופינו את הפצוע, צעיר כבן 20 שנפגע בגפיו, לקבלת טיפול בבית החולים הדסה הר הצופים בירושלים. כוחות הצלה וביטחון רבים הגיעו לזירה. מתחקיר ראשוני עולה שהמחבל דהר עם רכבו לתחנת האוטובוס, התנגש במחסום הבטונדה, ולמרות זאת נפגעו מעוצמת ההתנגשות מי שעמדו מאחוריה.



זירת הפיגוע בצומת עפרה

בחמאס בירכו על פיגוע הדריסה ואמרו כי "זו הוכחה לכך שאינתיפאדת ירושלים נמשכת והיא לא אירוע חולף". 



זירת הפיגוע בעפרה. צילום: דוברות מד"א
זירת הפיגוע בעפרה. צילום: דוברות מד"א



נחום ביננפלד חובש רפואת חירום של איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של רכב פלסטיני שעלה על המדרכה, פגע בקבוצת אנשים ששהו בסמיכות לתחנת האוטובוס ונפל לתעלה בצד הדרך. צוותי רפואה של צה"ל העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים בזירת האירוע. עמודי הבטיחות שהוצבו בסמיכות לתחנה עקב פיגועי דריסה שאירעו בעבר מנעו פגיעה של המחבל באזרחים נוספים ששהו בתחנת האוטובוס בזמן הפיגוע".



פאראמדיק מד"א אילן קליין שהגיע לזירה סיפר : "מדובר באירוע קשה, צעיר כבן 20 שכב בתחנת האוטובוס כשהוא מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעה קשה, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל בתוך זמן נאלצנו לקבוע את מותו. בסמוך אליו שכב צעיר כבן 20 בהכרה כשהוא סובל מחבלות בגפיים, יחד עם כוח רפואה של צה"ל שהגיע למקום הענקנו לו טיפול רפואי והוא פונה במצב קל בהכרה מלאה לבי"ח הדסה הר הצופים"