גלעד שליט ממעט להתראיין מאז שוחרר משבי החמאס, והצצות לחייו החדשים הן נדירות. השבוע פורסם ב"הצינור" בערוץ 10 תיעוד של שליט, כשהוא ובת זוגו עדי סיגל משוחחים עם רב שהגיע לחנוך את ביתם החדש והמשותף. בתיעוד שואל הרב את שליט אם הוא היה מודע לחגים במהלך שהותו בשבי החמאס. "בהתחלה לא כל כך ידעתי. בשנתיים הראשונות, לא ראיתי. לא היו לי משקפיים", אמר. הרב כמובן שלא התאפק ושאל אם השניים מתכוונים להיכנס השנה מתחת לחופה - לזה ענתה סיגלר כי "לא מדברים על זה".



 
שליט (30) שוחרר באוקטובר מ-2011 משבי החמאס, שם שהה יותר מחמש שנים לאחר שנחטף במהלך שירותו הצבאי כלוחם שריון. מאז למד לתואר ראשון בכלכלה וקיימות במרכז הבינתחומי בהרצליה, ולפי פרסום בשנה שעברה – החל לעבוד בבנק דיסקונט. הוא מתחזק כמה שנים זוגיות עם בת זוגו שנראית בסרטון, עדי סיגלר. 

"התאהבתי בשקט שיש בו, השלווה זה הכל מבחינתי, הביטחון. יש לו מגננה, מעטפת, אבל כשחודרים מגלים את גלעד האמיתי", סיפרה בעבר בראיון לחדשות 2. הוא משוחח על העבר, חלק היו בטיולים בחוץ לארץ, חלק למדו וגלעד היה כמה מטרים מתחת לאדמה. דיברנו על זה אבל זה לא מהווה חלק מהיום-יום שלנו, לממרות שזה מלווה את גלעד לכל החיים. גלעד ראה את הרע מכל, הוא כבר לא מפחד מכלום . הוא לא ויתר, חזר והשתקם". 

גלעד שליט ועדי סיגלר. צילום: רפי דלויה

 
צילום מסך