צעיר בן 26 נהרג לפנות בוקר (רביעי) בתאונת דרכים שאירעה בין רכב פרטי למשאית בכביש 38, סמוך למסילת ציון. מתחקור ראשוני של פרטי האירוע עולה כי נהג המשאית סטה ממסלולו, חצה את גדר הבטיחות ועבר לנתיב הנגדי מסיבה שאינה ברורה בשלב זה, תוך שהוא פוגע ברכב פרטי שבא מהכיוון הנגדי. בעקבות התאונה הכביש נחסם לתנועה ממחלף שער הגיא לצומת אשתאול בשני הכיוונים, כמו גם כביש 375 שנחסם לתנועה בשני הכיוונים בין צומת עציונה למטע. נסיבות התאונה המלאות נחקרות על ידי המשטרה. 



אזור תאונת הדרכים בכביש 38. צילום: דוברות מד"א

צוותי ההצלה שהגיעו למקום ניסו להעניק לנהג הרכב הפרטי, שנלכד מתחת למשאית, טיפול ראשוני במקום האירוע, אך התקשו לעשות זאת ונאלצו לקבוע את מותו במקום. פאראמדיק מד"א, אלדד בנשטיין, שנכח במקום אמר: "מדובר בתאונה קשה ומזעזעת, ראינו רכב פרטי מעוך מתחת למשאית, כאשר בכיסא הנהג נלכד צעיר כבן 26. בסיוע הכבאים ניסינו להגיע אליו בכל דרך, אך לא היה ניתן לעשות זאת. הוא היה מחוסר הכרה, ללא נשימה וללא דופק, וסבל מפגיעה רב מערכתית קשה. לאחר חילוץ מורכב וממושך נאלצנו לקבוע את מותו במקום".



כזכור, זוהי לא התאונה הקטלנית הראשונה שהתרחשה בתקופה האחרונה, כאשר רק לפני כחמישה ימים נדרס למוות הולך רגל כבן 50 בכביש 6, סמוך למחלף אייל. כפי הנראה, באותו אירוע איבד נהג הרכב הפוגע את השליטה על מכוניתו, פגע בהולך הרגל, והמשיך בנסיעתו עד שהתנגש בגדר ההפרדה.