שלושה אנשים נעדרים בעקבות שלושה מקרי טביעה שאירעו היום (רביעי) בחופי הכנרת. במקרה הראשון נכנס למים זוג בשנות ה-20 לחייו על מזרן ים, ליד חוף לבנון באזור לא מוכרז שבו לא קיימים שירותי הצלה, ונסחף לעומק של כקילומטר. אזרחים רכובים על אופנוע ים הבחינו בהתרחשות וחילצו את הבחורה שדיווחה כי בן זוגה נותר במים.



החיפושים אחר הנעדרים בכנרת. צילום: רשות הכנרת

במהלך החיפוש אחר הנעדר הם הבחינו במקרה טביעה נוסף, כששני גברים ששטו גם הם על גבי מזרן באזור שבו אין מציל, נסחפו לעומק הכינרת. בסופו של דבר, הצליחו צוותי ההצלה להציל אחד מהם ובשלב זה נמשכים מאמצי האיתור של השניים שעדיין לא נמצאו. למקום הוקפצו צוללנים שיחפשו אחר שניים מתחת למים.



המצילים בחוף דיווחו כי הארבעה התעלמו מהאזהרות החוזרות והנשנות לציבור המתרחצים, שלא להיכנס לעומק המים בשל הרוחות העזות באזור חופי הכנרת. 



לפנות ערב דיווח על נעדר שלישי באגם: מספר נערים שנכנסו עם מזרן ים נסחפו למעמקי האגם, שני צעירים חילצו את עצמם אולם צעיר כבן 19 מהצפון נעדר.



כזכור, משעות הבוקר המוקדמות מנשבות באזור הכנרת רוחות מזרחיות עזות, ולכן בשעות אלו הרחצה והשהייה בעומק המים הופכת למסוכנת. כמו כן, הכניסה למים על גבי סירות גומי ומזרני ים מהווים סיכון להיסחפות מהירה מקו החוף וסכנת חיים. במשטרה קוראים לציבור הנופשים בחופי הכנרת להישמע להוראות שירותי ההצלה ולהימנע מכניסה למים בחופים ללא שירותי הצלה.