מה שהחל כדרמה בבית הדין הרבני, התגלגל למסדרונות מס הכנסה וכל זאת בשל איש עסקים שהחליט כי לצורך מימוש הנאותיו עליו להעסיק במפעל שלו שבו כ-80 עובדים, גם בת לוויה או במילים פשוטות "נערת ליווי", שנרשמה במשרדי כוח האדם של החברה כעובדת ניקיון, אחת מ-12 עובדות שהועסקו במפעל.
 
מכתב התביעה שהוגש באמצעות עו"ד שרין סולן עולה כי מדובר בזוג שנישאו לפני קצת יותר מעשור  והקימו יחד מתפרה ענקית. במהלך השנים, התפתחו עסקיהם והם פתחו מתפרה דומה בסין. בין היתר סיפקו סחורות למשרד הביטחון ולמפעלים תעשייתיים. היקף העבודה הלך וגדל עם השנים. כך גם משרדי החברה. לצורך ניקיון ואחזקה שוטפת, הועסקו במפעל 12 עובדות ניקיון שעבדו בשתי משמרות.

עו"ד סולן המייצגת את האשה, טענה כי רגליה של אחת העובדות מעולם לא דרכה במפעל, "זו היתה נערת ליווי שבעלי הודה כי נהג לבקרה אחת לשבוע" כתבה בתביעה. עו"ד סולן הדגישה כי ברבות הימים הגיעו השניים להסכם לפיו הבעל יתגמל את "עובדת הניקיון" ב-3,000 ש"ח בחודש, בכסף ובמוצרי מזון. "נערת ליווי בתשלום גלובלי". הסידור הזה עבד כשנתיים עד שה"נערה" החליטה לוותר על ההקצבה החודשית ונעלמה עם בן זוג אחר.

 "זאת היתה נערת ליווי". עו"ד שרין סולן (יושבת). צילום: יח"צ
"זאת היתה נערת ליווי". עו"ד שרין סולן (יושבת). צילום: יח"צ

 

בשלב מסוים, ביקש הבעלים להפסיק את התשלום כי "העובדת התפטרה" אבל מבקר הפנים של החברה טען כי יש לפטר אותה ולערוך לה שימוע כמקובל. הבעל לא לקח בחשבון שאחת העובדות במחלקת כח אדם, הפכה לימים גם לחברה של אשתו ולא יכולה הייתה לשמור את הסיפור בסוד. 
 
עכשיו, הצדדים מתדיינים בבית הדין הרבני. הבעל שטען כי "זו לא הייתה נערת ליווי, זו הייתה עובדת", הוא הודה כי גם כי אהב אותה מאד וגם קיים איתה יחסי מין, אבל היא ברחה והדבר קשה לו גם כך. בעקבות הודאת הבעל נקבע לזוג מועד לסידור גט.