מתמודד האח הגדול החשוד באונס שתי צעירות הגיב היום (רביעי) על החשדות המיוחסים לו. בשיחה עם חדשות 2, אמר החשוד כי "בימים האחרונים מצאתי עצמי בלב ליבה של סערה תקשורתית. אני משוכנע שהאמת תצא לאור ויבינו כי הסיפור לא היה ולא נברא".



היום נערך עימות בין החשוד לבין אחת המתלוננות, וכרגע כל צד עומד על גרסתו. במהלך העימות בו נטלה חלק המתלוננת בת ה-27, זו שגם שלחה אל החשוד מסרון בכניסה לתחנת המשטרה, היא ציינה בפניו כי לא התכוונה כלל להתלונן על אותו אירוע ואין לה מושג מדוע העניין התנפח לממדים שכאלה ובגינם הוא נעצר ונחקר. "זו לא היתה הכוונה שלי".



החשוד המשיך במהלך העימות להתכחש לחשדות נגדו ונותר איתן בגרסתו לפיה היחסים עם שתי המתלוננות התקיימו בהסכמתן המלאה. סנגורו של החשוד, עו"ד אורי קינן, אמר כי “מרשי שיתף פעולה עם החוקרים. אנו בטוחים שבסיומה של החקירה האמת תצא לאור”.



היום הגיעו לתחנת המשטרה בני הזוג שי חי ותניה גרבר, שנכחו במסיבה וככל הנראה היו עדין לאינטראקציה בין החשוד לשתי המתלוננות. גרבר נשאלה אם יש לה הערכה מי צודק. היא ענתה שכן, אבל היא מעדיפה שלא להיכנס לזה: "אני פשוט לא רוצה להתערב. אני יודעת מי צודק ואני לא רוצה לקחת חלק".