הלווייתו של עמית פופוביץ', שנהרג אתמול (רביעי) מפליטת כדור מנשק שאחז חברו, התקיימה הערב ביישוב קדומים. אביו של עמית, משה פופוביץ' אמר היום על מות בנו: "עמית נולד לפני 22 שנה, ילד מתוק וחמוד אוהב את עם ישראל, את מדינת ישראל, השתחרר לפני שלושה שבועות משירות צבאי מלא. הוא התחתן לפני חצי שנה. אמרנו לו: אתה בנאדם נשוי תחשוב על תפקיד של ג'ובניק והוא אמר לא, אני לוחם אני לא עוזב את הגדוד שלי. זה עמית". 


אביו של עמית פופוביץ'

משה פופוביץ' דיבר על המשמעת שהייתה לבנו בנושא אחזקת נשקו האישי: "עמית זה לא אותו פרחח שקראתי שלא יודע להתעסק בנשק. כשעמית היה יוצא הביתה, הוא היה מחביא את הנשק מתחת למיטה של אבא שלו ואת המחסניות היה מחביא בבוידעם. הוא ידע שנשק זה דבר מסוכן".



כזכור, אתמול בסמוך לשעה 23:00 התקבל במוקד 100 של המשטרה דיווח על אירוע ירי בישוב קדומים. כוחות משטרה ומד"א שהוזעקו למקום איתרו בזירה את עמית פופוביץ' כשהוא פצוע מירי ומצבו הוגדר אנוש כאשר לצדו חברו הצעיר שהנשק היה ברשותו ככל הנראה. ממצאי החקירה ראשונית עולה החשד לפיו בעת ניקוי הנשק נפלט כדור מנשקו האישי של חברו של עמית שעובד כמאבטח ופגע ישירות בעמית שנפצע באורח אנוש בעקבות כך. כוחות ההצלה החלו לטפל בזירת האירוע ובחלוף זמן קצר נקבע מותו של עמית. ההודעה המרה הזניקה למקום תושבים רבים.