חשד לרצח בירושלים. גופת גבר ועליה מספר רב של דקירות וסימני אלימות נמצאה הערב (חמישי) בדירה ברחוב אבשלום חביב בשכונת ארמון הנציב בירושלים, כאשר מסביב בזירה היו כתמי דם. בת זוגו של הקורבן, בת 45 עוכבה לחקירה. במשטרה בודקים את מעורבותה באירוע. יצוין כי בת הזוג היא זו שהתקשרה למשטרה ודיווחה כי כשהגיעה הביתה מצאה את בן זוגה ללא רוח חיים. 



כוחות משטרה ומד"א במרחב ירושלים הגיעו לזירה. בעוד במשטרה בוחנים את נסיבות האירוע נאלצו הפראמדיקים של מד"א לקבוע את מותו של האיש. 



פראמדיקית מד"א חן לנדי שהגיעה למקום סיפרה: "כשנכנסו לדירה שכב גבר כבן 60 כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם סימני אלימות על גופו. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום". 



סמוך לשעה 21:20 בערב התקבלה קריאה במד"א על גבר שנמצא מחוסר הכרה בשכונת ארמון הנציב בעיר. כוחות מד"א שהגיעו לזירה סיפרו על גבר כבן 60 כשהוא ללא סימני חיים ועל גופו כאמור מספר רב של דקירות וסימני אלימות. נציין כי כוחות של מד"א הגיעו לזירה זמן קצר לאחר ששוטרים כבר שהו במקום והחלו בחקירת האירוע. במשטרה מציינים כי האירוע נמצא בחקירה לבירור נסיבותיו.