מאות ליוו היום, ערב שבת, את מלכת היופי לשעבר לשנת 1986 נילי דרוקר-ששון בדרכה האחרונה. ליד הקבר הפתוח, הצמוד לקברו של בנה מור ז"ל, שמצא את מותו ביום הולדתו ה-19 בשנת 2007, ספדה לה אמה, שאמרה שהיא מצרה על כך שהמליצה לבתה ללכת לתחרות היופי, כיון שההתעסקות ביופי "מאוד מעייפת". האם הוסיפה כי בשנות שהותה הרבות של נילי בהונג קונג ובניו יורק היתה בודדה מאד ועל אף עושרה נשארה צנועה וטובת לב. דרוקר-ששון הובאה למנוחות בבית העלין קריית שאול בתל אביב.



נילי דרוקר- ששון ז"ל, צילום: פייסבוק



בין המספידים, בעלה לשעבר מוריס, אבי ילדיה אל וגל סיפר כי המשפחה החליטה לתרום את איבריה. ״חמישה איברים נתרמו מגופך ואני יכול להגיד שמי שקיבלה את לבך זכתה בלב של מלכה אמיתית״. לבה של נילי דרוקר נתרם לאשה בת 30. בין אלה שליוו את נילי ששון למנוחת עולמים היו מירי בוהדנה, ענת ליכטנשטין, סמדר גנזי. 



נילי דרוקר-ששון הלכה לעולמה אתמול בנסיבות טרגיות והיא בת 48. בתה היא מעצבת הג'ינסים אל ששון, שהלכה בעקבות אביה הידוע כיצרן אופנה בינלאומי, שאף זכה בעבר לכינוי "מלך הג'ינס". היא השאירה אחריה בן נוסף בשם גל.



כזכור, בעיר מגוריה באר שבע כונתה בעבר מי שהייתה מלכה היופי של ישראל בשנת 1986 "ברוק שילדס הישראלית", זאת לאחר שזכתה בתואר בגיל 18 בלבד, ערב בחינות הבגרות שלה.



נילי דרוקר-ששון. צילום: פייסבוק