כוחות משטרה ממשיכים היום (שבת) לחפש אחר שלושת הנערים שנעדרים בכינרת מאז יום רביעי. אביו של הנעדר לירון קראדי, הקליט היום מסר לראש הממשלה בנימין נתניהו וטען כי לא מופעלים כוחות מספקים בניסיון למצוא את השלושה, שקיים חשש כבד מאוד לחייהם. "ראש הממשלה, אדון ביבי נתניהו היקר שלנו, יש לך את כל הצבא של מדינת ישראל, חיל הים, חיל האוויר, הילד שלי נמצא בתוך הכינרת יחד עם עוד שני ילדים שאמורים להיות חיילים", אמר לעיני המצלמות.



"תחשוב שחס וחלילה אחד הילדים שלך היו בתוך הכינרת. אני יודע איזה יכולות יש לנו, צוללנים, שייטת 13, יש לנו צבא כזה גדול, והוא יכול למצוא שלושה ילדים שנמצאים במים, ואתה לא עושה כלום. אדוני, תתעורר. תחשוב שיש פה רצח, תחשוב שאלה הילדים של הבכירים שלך. הם הילדים שלי, תבוא תראה מה קורה פה, אף אחד לא עושה כלום, תתעורר", אמר. 

שוטרי שיטור ימי במימי הכנרת, ניידות משטרה ומתנדבים עורכים את הסריקות על ציר החוף בניסיונות איתור שלושת הנעדרים, איתמר אוחנה, נחמן איטח ולירון קראדי.



כוחות משטרה ומתנדבים אשר מרכזים את מאמצי החיפוש בים, ביבשה ובאוויר באיתור הנעדרים כוללים: שוטרי שיטור ימי, פרשים, סיירים, לוחמי מג"ב, מסוק משטרה, מתנדבי משטרה מיחידת הצוללים, יחידת צוללים של כיבוי והצלה וזק"א, סירות אזרחיות ומטוסי אולטרא לייט. 



בהתאם להערכת מצב שבוצעה בשעות הלילה ובהתאם לתנאי מזג האוויר, החיפושים במים יתמקדו מול רצועת החוף המזרחית ובסמוך לאזורים בהם הנעדרים נראו לאחרונה.



בתוך כך פוחתים הסיכויים למצוא בחיים את הצעירים שנעלמו בכנרת. החיפושים נמשכו בכל המרץ גם אתמול עד רדת החשיכה, ולמשפחות לא נשאר אלא להתפלל לנס. 



עומק המים באזור שבו טבעו איתמר אוחנה מקריית שמונה, נחמן איטח מביתר עילית ולירון קראדי מאור עקיבא, מתקרב ל־20 מטר, וטמפרטורת המים בעומק הזה עומדת על 14 מעלות ומקשה על המחפשים.