לאחר מציאת גופותיהם של שניים מתוך הנעדרים בכנרת, לירון כראדי (17) ונחמן איטח (21), אמר היום (שלישי) חננאל אוחנה, אחיו של הנעדר השלישי איתמר אוחנה, לניב רסקין בגל"צ כי משפחתו "השלימה עם העובדה שאיתמר לא נמצא בחיים", והוסיף: "אנחנו מסתכלים על המים ומשתגעים, אך כרגע מתרכזים בלמצוא אותו כדי שיהיה לנו מקום שבו נוכל לעלות אליו".  



"איתמר היה ילד מיוחד, הוא היה ילד שכולו טוב, הכל היה סובב סביבו בבית", אמר חננאל, שסיפר גם על האירוע שהביא להיעדרותו של אחיו: "הוא נכנס למים במטרה להציל את חבריו. הייתה פה רוח מטורפת של 70 קמ"ש ומדובר בטרגדיה מטורפת. אנשים לא מבינים את זה והם צריכים להיכנס לפרופורציות".



חננאל הוסיף כי החיפושים אחר אחיו ממשיכים במלוא המרץ: "כרגע יש כאן צוותים של חיל הים, משמר הגבול ומשטרת ישראל והסונר נמצא במים. החיפושים מתרכזים באזור הצפוני של הכנרת. אנחנו מחכים לבשורות טובות".



החיפוש אחרי הנעדרים בכנרת. צילום: דוברות המשטרה
החיפוש אחרי הנעדרים בכנרת. צילום: דוברות המשטרה



"התחושות מאוד קשות. מעבר לזה שנשארנו אחרונים בחיפושים, אנחנו מפחדים להישאר בלי תקווה להיתלות בה. אנו מתחבקים ומחזקים אחד את השני, כולל המשפחה המרוחקת, אבל זה קשה, זה לא פשוט. המזל הוא שיש לנו הורים מאוד חזקים ומדהימים שמחזקים את בני המשפחה. אנחנו רוצים לומר תודה לכוחות המשטרה על החיפושים, אך אנו מאוד חוששים".



בסיום דבריו ביקש חננאל לפנות לציבור: "חייבים להמשיך לחפש אותו. אני רוצה לפנות לעם ישראל כי בסוף מי שמחליט זה העם - תמשיכו לחזק אותנו, אל תעזבו אותנו לבד, תבואו ותהיו אותנו. תעזרו לנו, אנחנו צריכים אתכם. אם לא אתם אנחנו ניפול".



כאמור, היום יימשכו החיפושים אחר איתמר אוחנה, זאת לאחר שבמהלך הלילה נמצאו גופותיהם של כראדי ואיטח ז"ל. הקפטן מנחם לב שהוביל עם ספינת הדייג הקיבוץ את הסונר לאיתור שניים משלושת הנעדרים אמר כי "המשימה טרם הושלמה אנחנו עושים מאמצים וממשיכים בחיפושים אחר הנעדר השלישי. זו המטרה שלנו ואנו פועלים סביב השעון עם ספינת הדייג של קיבוץ עין גב וחייל הים שנרתם למשימה".