המשטרה מבקשת את עזרת הציבור בסיוע באיתורו של צעיר החשוד כי תקף נהג אוטובוס של חברת קווים, וחטף ממדף הכסף באוטובוס 200 שקלים, וכל זאת כיוון שהנהג לא יכול היה להשיב לו את כספי הנסיעה כשביקש לרדת מהאוטובוס אחרי נסיעה שעלתה על חמש דקות ובחלוף שתי תחנות. ביום ראשון האחרון בשעות הצהריים עלה לאוטובוס בקו 475 שהגיע לצומת הטייסים נוסע צעיר חמוש במשקפי שמש, ובחלוף שתי תחנות ניגש אל הנהג חליל אזברגה וביקש ממנו את הכסף ששילם בגין הנסיעה בחזרה כיוון שאינו מעוניין להמשיך בנסיעה.

הנהג שלדבריו ניסה לבטל את הנסיעה ולהשיב את הכסף ללקוח, נתקל בדחייה טכנית של המערכת וזאת כיוון שהנסיעה ארכה מעל לחמש דקות , חלפה על פני שתי תחנות ועד לדרישה מצידו של הנוסע עלו לאוטובוס שני נוסעים נוספים.

הנוסע שסירב לקבל את ההסבר ונדרש לפנות לשירות הלקוחות של קווים, החל להטריד את הנהג לדבריו ואף תקף אותו. "הנהג סיפר בתלונה שהגיש בפני שוטרים כי הנוסע הדף את ראשו לאחור תוך כדי נסיעה ולאחר מכן חזר וניסה להקניטו, קילל אותו וגם גנב כסף ממדף הקופה באוטובוס בסכום של 200 שקלים. הנהג שמר על איפוק אולם כשעצר את האוטובוס והחליט להזעיק משטרה לחץ הנוסע על כפתור הפתיחה של הדלתות, זינק החוצה ונעלם. "סריקות של המשטרה באזור לא הובילו ללכידתו עד כה", אומרים בחברת קווים.

צעיר תוקף נהג אוטובוס

מסתבר שהנוסע פנה אל הנהג ודרש את כספו חזרה כיוון שאינו מעוניין לדבריו לנסוע עם אותו נהג וסיבותיו עימו. הנהג שניסה לבצע את הביטול נתקל בסירוב של המערכת וניסה להסביר לנוסע על כך . אלא שזה סירב להתייחס לדברים ועמד על דרישתו לקבל את כספו חזרה ואף איים שיתלונן נגד הנהג.

ואכן שלושה ימים לאחר האירוע ממהרת המשטרה להפיץ סרטון, שבו נראה הצעיר בבירור כשהוא מסיט ידו לקופה של הנהג ונוטל משם כסף מזומן ומיד לאחר מכן כשהבין שהמשטרה בדרך נמלט מהאוטובוס.

מחברת קווים נמסר בתגובה. "נהגי חברת 'קווים' מתמודדים מדי יום עם סיטואציות מורכבות, כאשר עליהם להוביל את הנוסעים בבטחה ובו זמנית להתמודד עם מקרי תקיפה כאלה ואחריםאנחנו עושים ככל הניתן על מנת להכין את הנהגים לכך באופן מנטאלי, כדי שידעו להתמודד ברגע האמת ולא להיגרר להתלהמות מצד נוסעים. במקרה זה הנהג פעל כמצופה, על פי הנהלים ולא נגרר אחרי הנוסע שניסה לעורר פרובוקציה. הנהג הגיש תלונה והאירוע הועבר לטיפול משטרת ישראל".