חג הפסח הסתיים בצורה לא פשוטה עבור נער שרק רצה לחגוג את המימונה. ויכוח שהתגלע בין שני נערים על רקע סירובו של אחד מהם לארח את השני בחגיגות  שהתקיימו בביתו, גלש לפסים אלימים לאחר שאמו בת ה-41 של אחד הנערים, החליטה לבוא חשבון עם נער אחר, שלדבריו, רק הגיע להפריד בין הנצים. האישה דקרה אותו ונמלטה יחד עם בנה מהזירה. אתמול בשעות הלילה, הסגירו האם ובנה את עצמם בתחנת המשטרה בראשון לציון והודו בעבירות שיוחסו להם. בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרה של האם החשודה בדקירה בשישה ימים ובנה נשלח למעצר בית.

במהלך חגיגות המימונה שהתקיימו בבית דגן בשני בלילה וגלשו אל שעות הבוקר של שלישי, התפתח ויכוח בין שני נערים בני 15. אחד הנערים, שביקש להיכנס לחגיגות שהתקיימו באחד הבתים ברחוב רמב"ם בישוב נענה בדחייה ובינו לבין הנער שסירב לארח אותו התפתח כאמור ויכוח קולני. אל השניים ניגש אדם אחר, שביקש להפריד ביניהם, אולם התערבותו הובילה אל המקום את אמו של אחד הנערים, שהגיעה חמושה בסכין באמצעותה דקרה את הצעיר ופצעה אותו באורח בינוני. צוות מד"א שהוזעק לזירה פינה את הפצוע לבית החולים אסף הרופא ואילו האם החשודה בדקירה ובנה נמלטו מהמקום.

מימונה, צילום: אלוני מור


כוחות משטרה מתחנת ראשון לציון הגיעו לזירה ולאחר תחקור ראשוני הבינו כי מדובר באירוע שהתרחש ככל הנראה תחת השפעת אלכוהול במסגרת חגיגות המימונה וכי החשודים בדקירה נמלטו מהמקום. כ-24 שעות לאחר המקרה הגיעו כאמור האם ובנה לתחנת המשטרה בראשון לציון והסגירו את עצמם. 

מהמשטרה ציינו כי "השניים נחקרו, הודו במיוחס להם והיום הובאו בפני שופט בבימ"ש ראשל"צ שהאריך את מעצר האם בשישה ימים ושחרר את הבן למעצר בית של שישה ימים. החקירה נמשכת".