בית המשפט השלום בתל אביב הורה הבוקר (חמישי) למחלקה לחקירות שוטרים (מח"ש) להחזיר את אקדחו של קצין משטרה ממחוז תל אביב. מאחורי ההוראה מסתתר סיפור שמסעיר בשבועות האחרונים את משטרת ישראל. 

הקצין שאקדחו נשלל עומד במרכזו של משולש אהבה בין קציני משטרה – שהסתבך. לפני מספר שבועות התקבלה במח"ש תלונה לפי הקצין, המשרת בדרגת רב פקד באחת היחידות המובחרות של המחוז, התקין האזנת סתר במכוניתה של אשתו (היום – פרודתו), שוטרת באחת היחידות במחוז. לפי מה שהסתמן, הוא הזמין את ההאזנה מכיוון שחשד כי היא בוגדת בו ומנהלת קשר עם אדם אחר. מדובר בבני זוג שנקלעו להליך גירושים טעון, במהלכו, כך עולה, חשד הבעל בקיומו של משולש רומנטי.
הקצין שהאזין לשיחותיה של רעייתו נדהם לגלות שהאיש איתו היא מנהלת שיחות אישיות הוא לא אחר מאשר שוטר אחר באותו מחוז, מה שהעלה את חמתו פי כמה. בתגובה הפיץ קצין המשטרה את ההקלטה של רעייתו והמאהב לכאורה בקרב חבריהם השוטרים.

בעקבות התלונה, הגיעו חוקרי מח"ש לביתו של הקצין וביצעו חיפוש על מנת שיוכלו לקשור אותו לעבירות שמיוחסות לו. בעקבות האירוע הוחלט במח"ש ליטול את נשקו האישי של הקצין ואף לשחררו בתנאים לפיהם גם נאסר עליו לחזור לעבודתו ביחידה. 
אלא שכאמור הערעור שהגיש לבית המשפט הסתיים בכך שנשקו הושב לו והוא חזר לעבודתו הסדירה. עורך דין עדי כרמלי המייצג את הקצין אמר: "מדובר בהליך גירושים מצער שגם כך פגע במרשי יתר על המידה. מדובר באחד הקצינים המערכים במחוז תל אביב, לשמחתי נשקו הוחזר לו והוא שב לעבודה".