דייני בית הדין הרבני לא היו זמן רב בדילמה מהסוג הזה: אחרי שבע שנות נישואים החליטה אישה כי היא רוצה לחייב את בעלה לענוד את טבעת הנישואים, שאותה הסיר שנה לאחר שהתחתנו.  "אני חושבת שהטבעת מסמלת סטטוס מסוים ולכן אני עומדת על זה", אמרה בדיון המקדמי. "אם הוא לא עונד אותה הוא לא יכול להיות בעלי", הדגישה בכתב התביעה שהגישה לבית הדין.



"הרי את מקודשת לי בטבעת זו... באמירה זו מקדשים את הנישואים", טענה עו"ד שרין סולן בשם האישה והוסיפה כי שולחתה יודעת שלטבעת אין שום משמעות לתקינותם של חיי נישואים, "אבל לא כשאתה מוקף עשרות צעירות בעבודה". 
 
הבעל טען להגנתו כי זה כמה חודשים מתנהלים בינו לבין רעייתו ויכוחי סרק על הטבעת. "הסברתי לאשתי שהטבעת מפריעה לי בעבודה, אבל היא מתעקשת". עו"ד סולן צירפה לתביעה הסבר משלה לטענת הבעל. 
 

לטענת האישה, "בעלי לא מכונאי וגם לא חשמלאי, שהטבעת יכולה להפריע לו. הוא מנהל בית השקעות בישראל והטבעת נועדה להבהיר ללקוחות ולפקידות המקיפות אותו כי הוא בן אדם נשוי".
 
הדיינים ביקשו מהאישה עוד הסברים להתעקשות שלה והבעל נדרש להסביר מדוע הוא מסרב. הבעל גם יצטרך להסביר מדוע הפריד את חשבונות הבנק שלו ושל רעייתו ומדוע פתח חשבון בנק לבתם הצעירה ללא ידיעת אמה. 
 
הבעל חושש כי על פי ההלכה ניתן יהיה לכפות עליו ללכת עם הטבעת או לחלופין לכפות עליו גירושים. הבעל הבהיר כי הוא מוכן לגירושים, אבל בתנאי שהונו לא יתחלק עם אשתו. "אנחנו נשואים בקושי שבע שנים. כשהתחתנו כבר היו לי שתי דירות וקיבלתי בירושה עוד דירה מהורי אחרי הנישואים". 
 
האישה מבקשת כתובה מלאה, משמורת, מזונות בסך 5,000 שקל בחודש וחלוקת רכוש שווה. הדיון נקבע לתחילת החודש הבא.