תושב טייבה בן 38 נרצח הערב (חמישי) מירי שבוצע לעבר מספר אנשים ששהו בחצר בית בלוד. גבר נוסף בן 39 ואישה כבת 70 נפצעו, האחת באורח בינוני והשני באורח קשה מאותו ירי. מחקירה ראשונית עולה כי מדובר באירוע ירי שהתרחש במסגרת סכסוך בין משפחות שהמניע שלו נבדק כעת על ידי המשטרה.



כוחות גדולים של משטרה מתחנת לוד וממרחב שפלה הגיעו לזירה שתוך זמן קצר התמלאה בכמה מאות בני משפחה וחברים אשר הגיעו גם הם למקום. גם בבית החולים אסף הרופא לשם פונו הפצועים התעוררה מהומה שעה שבני משפחה מיהרו להגיע למרכז הרפואי כדי לגונן על יקיריהם.



עם הגעת הפצועים לבית החולים אסף הרופא נאלצו הרופאים לקבוע את מותו של תושב טייבה. חוקרי המשטרה שהגיעו לזירה החלו בגביית עדויות מהנוכחים והבינו כי מדובר בסכסוך בין משפחות שגבה פעם נוספת מחיר דמים. במשטרה בודקים עתה את נסיבות הגעתו של הנרצח ללוד והאם הוא היה היעד לחיסול או שמא נפל קורבן ליריבות שאין לו קשר אליה ובעצם נכח במקום הלא נכון ובזמן הלא נכון.



במשטרה לא ממהרים לפרסם פרטים על האירוע בשל רגישותו והחשש מהסלמה שכן בני משפחה וחברים משתי המשפחות צבאו על המקום והחלו עימותים ביניהם בשלב זה ללא נפגעים נוספים. מתחקור ראשוני עולה החשד לפיו הנרצח ביקר אצל חברים יחד עם אחרים ובעת ש ישבו בחצר הבית הגיח אלמוני ופתח בירי לעבר הנוכחים. עוד עולה החשד לפיו הנפגעת שמצבה הוגדר כבינוני קשה היא קורבן לא מכוון שכן לא היתה קשורה לסכסוך בין המשפחות.



הרצח התרחש סמוך לשעה 19.20 בערב והפצועים פונו לבית החולים כעשר דקות לאחר מכן. פרמדיק מד"א יוסף עיסמאיל סיפר: "כשהיינו בתחנה הגיע רכב פרטי כשבתכו גבר כבן 39 ואשה כבת 70 פצועים מירי, הם היו בהכרה מלאה וסבלו מפציעות בפלג גופם העליון. העברנו אותם מיד לאמבולנסים ופינינו אותם תוך טיפול רפואי מציל חיים לבית החולים כשמצבם מוגדר בינוני ויציב".