החשד: סימם נער במשקה ואנס אותה בחדר מדרגות סמוך למועדון בו בילו.  נערה בת 15, התלוננה לפנות בוקר (ראשון) במשטרת מחוז ירושלים כי על פי החשד נאנסה חברתה, קטינה בת גילה, אתמול בלילה, ככל הנראה על ידי צעיר בן 18, אותו הכירו השתיים יחד עם חבר נוסף שלו, סמוך לכניסה למועדון בו בילו.



בתלונה שהגישה במשטרה סיפרה הקטינה כי אמש יצאו היא וחברתה לבלות במועדון בבירה, ובדרכן לבילוי באזור מרכז העיר, פגשו בשני צעירים כבני 18, איתם לא הייתה להן היכרות מוקדמת, ותוך כדי שיחה נעתרו להצעתם להתלוות אליהם לבילוי בפאב סמוך.



לדבריה, בשלב מסוים בעודן בפאב, הציע החשוד לחברתה להצטרף אליו ולהתלוות אל מחוץ לפאב, ובחלוף זמן מסוים שבה חברתה וסיפרה לה כי בעודם בחוץ הוביל אותה החשוד אל חדר מדרגות בבניין סמוך ושם קיים איתה יחסי מין בניגוד להסכמתה. בעקבות תלונתה מיהרו במשטרה וגבו עדות גם מקורבן העבירה, שחידדה את הפרטים שמסרה חברתה.



היא סיפרה כי בעת שיצאה מהפאב יחד עם אותו צעיר חשה טשטוש ובלבול ולהערכתה סוממה על ידו במשקה אשר שתתה בפאב. לדבריה, בחדר המדרגות קיימה עם הצעיר יחסי מין מלאים ללא רצונה ומבלי שהייתה לה יכולת לסרב.



בעקבות תלונתן של השתיים נעצר החשוד והובא לחקירה במהלכה קשר עצמו לאירוע, אך טען כי יחסי המין שקיים עם הנערה היו בהסכמתה המלאה. הקטינה נשלחה לבדיקות בבית החולים והצעיר יובא היום לבית המשפט בירושלים, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בחשד לאונס.