עו"ד ברק כהן תיעד מפגש רחוב עם השרה מירי רגב בו נראה כי הוא מתקיף כביכול את השרה ומביע את דעתו על מאבקה למען הציבור המזרחי בישראל. הבוקר (ראשון) הוא סיפר על המקרה ב-103FM. "אני פעיל פוליטי ויש לי דעה, רעיון ודרך. אני פעיל שנים ורציתי להגיד לשרה את דעתי גם אם היא מנומסת יותר ופחות. אין לי מערכות למעקב על אנשים. היא עמדה על ידי וניגשתי אליה. אילו אשכנזי היה פונה אליה אז לא בטוח שהיא הייתה משתתקת. ברור לי שכשנוח לה היא מייצגת 'כאילו' את המאבק נגד האשכנזים המדכאים. אני לא מקבל את זה, טענתי בפניה שהיא עושה פוזה של לוחמת צדק", אמר כהן. 

כהן הדגיש את דעתו על פעילות השרה: "אני חייתי בגבעת עמל, שכונה של מזרחים בה גירשו אנשים מהבית, היא לא תעזור לאנשים האלה. היא מייצגת עניינים שבשבילי הם גניבת דעת. מבחינתה האשכנזים הם אויבי העם ומזרחים הם אוהבי העם. עוד דבר הוא התפיסה שלה ליהדות, היא תופסת עליה בעלות וזה לא מסתדר לי עם היא זה שהיא אוכלת שרצים".

בתגובה למילים הקשות שאמר לשרה ליד משפחתה ענה : "היא אמרה לי 'טיפש' אז קראתי לה 'זבל גזען'.  זה בסדר שהיא קראה לי טיפש? אני מחויב לאסתטיקה שלי, אני מחויב למה שאני רוצה לומר. אם הייתי כותב בפייסבוק מישהו היה מתייחס אליי? אותו דבר אם הייתי עומד מול הבית שלה. אנשים המבקרים את האסתטיקה הם כנראה לא עושים אפילו אלפית ממה שאני עושה. בוא נאמר שהתגובות בפייסבוק הם לא הסיבה שאני עושה את מה שאני עושה. אנחנו מדברים על מי שאומרת שהסודנים הם סרטן בגוף שלנו ועל היועץ המשפטי שהוא זבל".


במקביל לעימות שנוצר עם השרה, התעמת הפעיל החברתי גם עם בתה: "אני לא פניתי לבת שלה, היא פנתה אליי באיום שהיא תתבע אותי ואני אמרתי את דעתי על האיום הזה. אני פניתי פוליטית לשרת התרבות והבעתי את דעתי על השרה". כשנשאל האם יש לו קווים אדומים השיב עו"ד ברק כהן: "קווי החוק בשבילי הם קו אדום. אלימות זה קו. אלימות פיזית או אמירות המובילות לאלימות. אני לא הייתי אומר 'מירי רגב היא סרטן בגוף שלנו". 

על התלונה שהגישה נגדו השרה רגב אמר: "כשם שחופש הביטוי הפוליטי מוקנה לכל אדם, כך גם הזכות לרשויות המשטרה בתלונה היא חלק מזכויותיו של אדם במרחב שלנו".