פרסום ראשון: בעקבות פנייתם של בני משפחתו של אלאור אזריה, שיגרה סגנית יו"ר הכנסת, חה״כ נאוה בוקר מכתב בהול למפכ"ל המשטרה, רנ״צ רוני אלשייך, ובו הביעה את חששה מהאיומים הרבים המופנים אל בני המשפחה.  "בהודעות, המאיימים לא בוחלים בשום אמצעי כדי להטיל אימה על המשפחה. במספר דוגמאות שצורפו למכתב זה תוכל להיווכח שנשלחות הודעות עם תמונות בעלות אופי פורנוגרפי, תמונות בהן חיילי צה"ל שותתים דם כרמז לבאות וכמובן איומים מפורשים על חייהם ועל חיי הלוחם אלאור אזריה" לשון המכתב.

צ'רלי, אושרה ואלאור אזריה בבית הדין. צילום: אבשלום ששוני
צ'רלי, אושרה ואלאור אזריה בבית הדין. צילום: אבשלום ששוני
בהמשך הדגישה בוקר כי כי האיומים אף יצאו מן המרחב הווירטואלי והפכו ממשיים. "לאחרונה מכונית הבן אדיר הושחתה באישון לילה. אם לא די בכך, בהפרש של מספר ימים, נשלח אל תיבת הדואר של המשפחה כדור של רובה 16M, סיפרה חברת הכנסת והוסיפה: "בחודשים האחרונים הוגשו שמונה תלונות למשטרת רמלה, אולם התחושה היא שלא נעשה די כדי להסיר את האיום המרחף מעל ראשם של בני משפחת אזריה. המאיימים טרם נלכדו והמשפחה שרויה בפחד מתמיד". 

"משפחת אזריה דואבת וכואבת מספיק, לנוכח העובדה שבנם מצוי בהליך משפטי והוא איננו אדם חופשי. אני פונה אליך בבקשה להפנות את כל המשאבים הדרושים על מנת לאתר את המאיימים ובכך לאפשר למערכת המשפט למצות עמם את הדין," ביקשה בוקר במכתב.