זה כשישה שבועות מאושפזת אדוה אנקונינה בבית החולים איכילוב, לאחר שנפגעה, לדבריה, בתאונת פגע וברח עם משאית, שהתרחשה בצומת מרומזר בתל אביב. לאחר שעברה שני ניתוחים, ובזמן שהיא ממתינה לניתוח שלישי, העלתה השבוע אנקונינה הצעירה פוסט בפייסבוק, ובו היא קוראת לציבור הרחב לעזור לה לאתר את הנהג הפוגע.



לדבריה, היא הייתה בדרכה לעבודתה בחברת ביטוח על גבי האופנוע שלה כשהיא מרכיבה את חברתה מאחור. "עמדתי ברמזור ברחוב פרופ' קויפמן מתחת למלון דן פנורמה, ראשונה ברמזור, ומימיני עמדה משאית קטנה", סיפרה אנקונינה ל"מעריב־השבוע". "כשהתחלף הרמזור לירוק סטה נהג המשאית שמאלה, בניגוד לחוקי התנועה, והתנגש בי. רגלי וידי נתפסו בו, והוא המשיך לנסוע ולגרור אותי ואת האופנוע אל עבר רכב נוסף שנסע משמאלי. רק כשהוא שמע את ה'בום' של שבירת האופנוע שלי הוא עצר, פתח את דלת הנהג וראה אותי שוכבת מעוכה על הרצפה, צמודה לרכב משמאל".





אנקונינה מספרת כי בשלב זה יצא הנהג מהמשאית והביט סביב. "הגיעה ניידת משטרה ואני נתתי עדות וגם נהג הרכב הפרטי שנגררתי אליו. לפתע, אמר הנהג הפוגע שהוא לא יודע מה קרה, והוא רק ראה שיש בלגן ועצר לראות מה קרה".



לדבריה, בוחן התאונות הגיע לפגוש אותה בבית החולים רק שבועיים לאחר התאונה, ורק לאחר שחקר אותי ואת חברתי, התברר שאין בידי המשטרה פרטי נהג המשאית הפוגע. "שלחתי אנשים לבדוק עם עיריית תל אביב ובעלי עסקים באזור, אבל לא מצאנו אף סרט אבטחה שתיעד את האירוע", היא מוסיפה. "אני קוראת לנהג שיסגיר עצמו למשטרה. הוא צריך להפנים שהוא השאיר אותי נכה, שעדיין מאושפזת בבית חולים וצורכת מורפיום בגלל הכאבים העזים. איבדתי תחושה בכף רגל, היה לי שבר פתוח ברגל, שברים ביד, קרסול מרוסק ופריקה בכתף. עברתי שני ניתוחים ואני עומדת ככל הנראה לפני ניתוח נוסף. מדובר בנהג מסוכן שהרס לי את החיים ומסתובב חופשי בלי לשלם מחיר".